The mary lou manizer by The Balm \ מרי לו מנייזר של דה בלם

שלום לכולם
אז אחרי שחפרתי לכם על סינדי לו מנייזר הגיע הזמן גם למרי ,  יש 3 אחיות  אני סקרתי את סינדי מי שרוצה לקרוא תלחצי -כאן -
אז כמו שאמרתי היום אני סוקרת את מרי  יגיע גם התור של בטי אבל כמו שאומרים
" פרה פרה " אני יסקור אותה פעם אחרת ...
אז בוא נדבר על מרי יותר נכון אני "ידבר" אני תמיד זאת ש"מדברת" אז תכתבו לי בתגובות מה אתם חושבים על גברת מרי  שאני לא ירגיש שאני "מדברת" לבד וגם כי מאד מעניין אותי לדעת מה אתם חושבים עליה אם אתם אוהבים או לא ולמה ....
טוב אז כמה מילים על זאת שעשתה את כל הבאז סביב האחיות לומנייזר , לקח לי המון זמן לרכוש אותה כי פעם רציתי פעם לא ואז גיליתי  אתר צרפתי שמדי פעם מוכרים מוצרים של The Balm והם מכרו את סינדי ומרי במשהו כמו  60%  הנחה יצא לי בערך 7 או 8 אירו  אז מה,  לא שווה ??
ברור שהייתי חייבת לרכוש אותן במחיר כזה ,לצערי האתר לא שולח לארץ בכלל....
איך שקיבלתי אותה ישר עשיתי סוואץ והכל , ואני בהחלט יכולה לומר שכל מה שאמרו עליה נכון ....
בוא נתחיל בזה שהאריזה בעיצוב רטרו  הורסת , בחורה בלונדינית יפה שכביכול מצטלמת למעצר בגלל שהעבירה שהיא עשתה זה להיות יפה ...





 

 

 


האריזה דיי דומה לשל סינדי מבחינת זה שהיא עגולה ושיש מראה בפנים ....

 

 

 


זהו הילייטר שימרי מהמם , בצבע שמפניה זהוב כזה אתם תוכלו לראות בסוואצים שהוא פיגמנטי ברמות , המרקם  דומה לשל סינדי הוא מאד רך ואפילו קרמי , צריך להיזהר כי החומר נראה די דק אני לא חושבת שהוא ישרוד נפילה ....
אני חושבת שהצבע הזה יכול להתאים לכולם לכל גוון עור , אולי חלקכם יחשבו שזה נראה פיגמנטי מדי זהוב מדי אבל אפשר לטשטש אותו ממש בקלות , אני ממש חושבת שלמי שיש עור כהה הוא מאד יחמיא....

הנה סוואץ

 


אני אישית אוהבת לשים אותו אם מברשת וגם לפעמים אם האצבע ...
לגבי העמידות שלו הוא מאד עמיד הוא מחזיק לי 4 , 5 שעות ...
ככה הוא נראה כשאני מניחה אותו על עצם הלחי
**זאת לא אני ***



 

 


ואם אני מטיזה פיקס פלאס על המברשת שלי הוא נראה עוד יותר פיגמנטי תראו ...

 

 


אני לא מניחה אותו ממש ככה אבל זה היה יותר כדי שתוכלו לראות את הפיגמנט שלו אם פיקס פלאס ...
זה גם מוצר שהוא 2 מתוך 1 הוא משמש ככמובן הילייטר ויכול לשמש כצללית והוא מהמם בזוית הפנימית של העין😍

יש כמות די גדולה של חומר שיכולה להספיק ליותר משנה וחצי גם אם תשתמשי בזה כל יום הכמות מכילה 8.5g
 בטוח הבנתם שאני מאד אוהבת אותו ומאד ממליצה עליו ...
תוכלו לקנות אותו במשהו כמו 70₪ באתר הפולני לרכישה לחצי -כאן- ...
וגם באתר פיל יוניק לרכישה לחצי כאן ...
בטוח יש אותו בעוד כמה אתרים אבל סתם חבל לקנות אותו במקום אחר חוץ מהאתר הפולני הוא הכי זול משם ....
מקווה שנהנתם מהפוסט ונתראה בפוסט הבא ....


יש לך כמה דקות ?? אולי תרשמי לבלוג שלי זה לוקח פחות מדקה אפשר להירשם (בהירשמו אלי )
את יכולה לעקוב אחרי גם באינסטגרם אני  פעילה, ולא תמיד מעלה לבלוג מה שאני מעלה שם ....
- אולי יעניין אותך-
סקירה על הפלטה של קרלי בייבל

טאג 100 שאלות שאף אחד אף פעם לא שאל

מסיכה להעלמת חצקונים

תגובות

רשומות פופולריות

תעשו לייק לעמוד פייסבוק...

glam guru

guilty