chocolate bar by too faced \ פלטת שוקולד של טו פייסד

 

 

שלום לכולם ...

כפי שאתם כבר יודעים הקיץ מתקרב ,  בטח רובכם כבר התחילו להתכונן לקיץ חלק בלקנות בגדי ים , חלק בלעשות ספורט ולאכול בריא ....

אבל בכל זאת גם אם כל הרצון של להיראות הכי טוב לקיץ  איך אפשר לעמוד מול הפיתיון של " השוקלד" איך ?? אני עדיין לא הבנתי את השיטה ...

אבל אני שמחה לומר לכם שמצאתי את הפיתרון

 "ladies and gentlemen" קבלו את הטבלת שוקולד הראשונה ללא קלוריות כלל 😂

אומנם זאת לא פלטה חדשה בכלל אבל הצלחתי להשיג אותה לא מזמן מי ששואלת את עצמה איפה , אז סורי לבאס אבל השגתי אותה בספורה אתם כבר יודעים שאני צרפתיה ויש לי משפחה בצרפת אז יש לי תמיד רשימה קטנטנה לתת למי שבא לארץ😊

בואו נתחיל בזה שהאריזה של הפלטה מהממת אפילו הקרטון של הפלטה מהממם ואתם תסכימו איתי שכל האריזות של מוצרי טו פייסד מהממים ....

איך שפתחתי את האריזה ריח ניחוח  של קקאו יצאה ממנה .

ואיך שהוצאתי את הפלטה מהאריזה עצמה הדבר הראשון שהיה לי בראש זה היה יוווו האריזה מושלמת!!!!

לא הייתי יכולה לדמיין פלטה יותר טובה מפלטה בצורה טבלת שוקולד גדולה ...

 

 לא מפתיע שהשם שלה הוא

Chocolat bar

אני בטוחה שאף פעם לא חשבתם לעצמכם שיום אחד תוכלו לאפר את עצמכם עם המרכיב הראשי של קינדר או נוטלה ,

אני אישית אף פעם לא חשבתי שזה יקרה לי ...

אז כן אחד המרכיבים של הפלטה זה אבקת קקאו ולא זאת לא בדיחה הראשון לאפריל כבר עבר 😌

אז הפלטה מכילה 16 צלליות

 

 חלקם שימריות וחלקם מאט כמו שאמרתי קודם כולן מועשרות באבקת קקאו

לכל צללית יש שם וכל שם יותר מקורי מהשני ...

הצלליות פיגמנטיות בטירוף וממש קל ונוח  לעבוד איתן אפשר לטשטש אותן ממש בקלות , עוד משהו שממש טוב שאין פולאווט בכלל אז ככה שאם את אוהבת לאפר קודם את הפנים ואז את העניים אז היא מצויינת בשבילך  ...

לדעתי יש מלא לוקים שאפשר ליצור איתה ( יש לוק אחד שאני מאד אוהבת לעשות איתה בסוף הפוסט ) הפלטה עלתה 44 אירו שזה סביבות ה250 ₪...

ובוא נתחיל בסוואצים...

 

 

 

 

triple fudge - זאת אחת הצלליות ההכי כהות שיש בפלטה והיא מאט היא בגוון חום כהה על גבול השחור אפור .

 

candied violet - זאת צללית שימרית סגלגל אם נצנצים ממליצה יותר להניח את הצלליות השימריות אם האצבע כדי לקבל את היופי של השימר של הצללית ...

amaretto- זאת צללית שימרית יותר מטאלית הייתי אומרת בגוון חום מאד יפה צללית גם מאד יפה

אני בעיקרון יאמר על כל הצלליות שהם יפות כי אני אוהבת את כולן ...

 

black forest truffle - זאת צללית שימרית בגוון חום אם תת גוון סגול מהממם גם אותה אני ממליצה להניח אם האצבע .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

marzipan - זאת אחת שהכי אהובות עלי היא שימרית וגם מטאלית הייתי אומרת היא בגוון שמפניה היא מהממת ממליצה להניח עם האצבע או עם מברשת ולהתיז פיקס פלאס על המברשת והיא נראת עוד יותר מושלמת  מהממת בזוית הפנימית של העין ...

 

haute chocolate - צללית שימרית חומה גם מהממת ..

 

crème brulee - גם אחת הצצליות ההכי אהובות עלי היא שימרית מהממת אני מניחה אותה עם האצבע יוצא יותר יפה ...

 

semi sweet- צללית מאט בגוון חום משתמשת בא המון בקפל העין ..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

gilded ganache - זאת צללית שימרית בגוון ירוק זית אם נצנצים זהובים ...

 

salted caramel - זאת צללית מאט בגוון חום בהיר כתום בקיצור כמו קרמל אני מאד אוהבת אותה גם בקפל העין ובעפעף התחתון .

 

hazelnut - זאת צללית שימרית מטאלית בגוון חום זהוב ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

milk chocolate - זאת צללית מאט בגוון חום בהיר מהממת לקפל העין לטשטושים וכדומה ...

 

cherry cordial - אחת הצלליות שהתמונה לא מחמיאה לה מספיק זאת צללית מאט  אם קצת נצנצים בתמונה היא נראת חומה אבל היא יותר בצבע חום בורדו מהמם אני אוהבת להשים אותה בעפעף התחתון .

strawberry bon bon -  במציאות היא לא נראת כל כך בהירה היא יצאה מאד בהירה אבל היא נראת יותר ורוד זאת צללית מאט בצבע ורוד סוכריה ממש כמו שהשם שלה מתאר אותה ...

 

ולסיום שתי הצלליות ההכי גדולות בפלטה ...

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
champagne truffle- צללית שימרית בגוון שמפניה זהוב ורוד מהממת בזוית הפנימית של העין וגם בתור הילייטר לפנים ....
 

 
milk chocolate - זאת צללית מאט מאד יפה בגוון לבן בז ממש יפה בתור הארה מתחת לגבה ...
 
ולסיום לוק שאני מאד אוהבת לעשות איתה ...

 
 
אני מאד אוהבת את הפלטה באמת שזאת פלטה מהממת ומאד מוצלחת ממליצה אותה בחום צבעים מעלפים ריח מדהים ...
 
 
אני לא יודעת מה אתכם אבל כל הפוסט הזה עשה לי ממש חשק לאכול שוקולד אז יאלה עפתי לחפש לעצמי שוקולד טעים ...
 
מקווה שאהבתם ונתראה בפוסט הבא ...
המשך שבוע נפלא ומלא בבשורות טובות ...
 
יש לך כמה דקות ?? אז בואי תירשמי לבלוג (בהירשמו אלי ) וכך תוכלי לקבל עדכונים ישר למייל ...
את יכולה לעקוב אחרי גם באינסטגרם אני לא תמיד מעלה לבלוג את מה שאני מעלה שם ...
 

תגובות

רשומות פופולריות

תעשו לייק לעמוד פייסבוק...

glam guru

guilty