יש לך שיער שומני ?? אז הגעת לפוסט הנכון !!


 


 


 


 


 

שלום לכולם ...


 

 אין משהו יותר לא נעים מלצאת לבחוץ עם שיער שומני ושרואים את זה, אז  החלטתי היום לא לעשות סקירה או משהו דומה אלא פשוט כמה טיפים למי שיש שיער שומני, יש לי כמה חברות שיש להם שיער שומני והם באמת ניסו אין ספור דברים ולא עזר, אז חשבתי שאני יתן את הטיפים שאני מכירה כי גם לי יש שיער שומני וגם אני פעם הייתי מאלה שחופפות כמעט כל יום ושתבינו שעכשיו אני יכולה אפילו לא לחפוף יומיים שלוש בלי שהשיער שלי יראה כמו עיסה עכורה ...

אז לפני הכל מה זה בכלל שיער שומני ???

ידוע לכם שיש לנו בקרקפת בלוטות חלב (שמן) בלוטות החלב האלא מייצרות חלב שזה פשוט שומן( כמה מגרה עכשיו לגעת בשיער 😂) ומי שיש לה שיער שומני זה פשוט מישהי שהבלוטות חלב שלה או פשוט הקרקפת שלה מייצרת יותר מדי חלב ואז בגלל כל השומן נוצר כביכול פיטריה שגורמת לקשקשים, כן , בדרך כלל למי שיש שיער שומני יש לה מלא קשקשים ...

 ואז כמה זמן אחרי החפיפה השיער נדבק הוא נראה מלוכלך, לא מטופח, בקיצור מגעיל, ובגלל זה חופפים כמעט כל יום אבל מה שקורה זה שלחפוף כל יום זה רק מחמיר יותר את המצב, כי בזה שחופפים כל יום אז בלוטות החלב מייצרות יותר ויותר שומן. 

אז הטיפ הראשון שאני יכולה לתת זה : 

- לנסות כמה שיותר ויותר להרחיק את ימי החפיפה שלכם נגיד אתם חופפים כל יום אז תנסו לחפוף יום כן יום לא וכו' ואז לא לחפוף יומיים וכו...

-שמפו יבש יכול להפוך לחבר ההכי טוב שלכם אבל לא כל יום כי זה לא הכי בריא שיש לקרקפת , ככה זה גם עוד יותר יעזור לכם לא לחפוף כל יום ...

אני משתמשת בשמפו יבש או של בטיסט או של אמיקה שניתן לרכוש מאתר גילטי ( לרכישה לחצי -כאן -)והוא לפעמים במבצע ...

-טאלק למי שאין שמפו יבש בבית גם יכול לעזור הוא סופג את השומניות אז ההמלצה שלי זה לשים ממש קצת על השורשים אבל ממש ממש קצת כי אחר כך קצת קשה לטשטש , וזה גם עושה יותר נפח לשיער ...

-תבחרו את המוצרים הנכונים לטיפול השיער שלכם ...


 

- תרופות סבתא יכולות להיות יותר יעילות מהשמפו הכי מפורסם שקיים גם הטיפים של הסבתות היקרות שלנו יכולים להיות מאד יעילים והן ממליצות על רוזמרין וסייג אז תחפשו מוצרים לשיער שיש את אחד מהמוצרים האלה במרכבים...


 

- עדיף לא להשתמש בכמות גדולה של שמפו וגם לא להשאיר יותר מדי זמן את השמפו על השיער...


 

- מרכך לא לשים על הקרקפת רק על הקצוות/אורך ל להימנע כמה שיותר ממגע עם הקרקפת  , ואותו דבר לגבי מסכות שיער רק באורך/ קצוות 

- תסיימו את המקלחת שלכם בלהעביר על השיער מים קרים זה יגרום לשיער להיראות יותר בריא ויותר קורן ופחות מבריק מהשומן...

- תייבשו כמה שיותר טוב את השיער שלכם אם מגבת או אם פן אבל לא על טמפרטורה גבוהה שלא יהרוס לכם את השיער ולא להישאר יותר מ15 שניות על כל אזור.

- לא להשתמש במוצרים שהם מיועדים לשיער של ילדים כי המרכבים שיש במוצרי ילדים לא מיועדים לנו ...

- לא לחפוף באגרסיביות 

-ולהישתדל לא להיתקלח אם מים חמים מדי זה גם לא בריא לעור , ואם אתם ממש אוהבים מים חמים אז תשתדלו לסיים כמו שאמרתי קודם במים קרים עד פושרים 

- תנסו כמה שפחות להתעסק עם השיער כי זה עוד יותר גורם לקרקפת להפריש שומן ואז נוצר גם יותר קשקשים ...

ולסיום עוד כמה המלצות  שיוכלו לעזור  .. 

מסיכת חימר זה כביכול סופג את השומן ...

אז תצטרכו 

- חימר ירוק באבקה 

-מים 

-חומץ ( גם אומרים שחומץ טוב לקשקשים ) 

שפכו בכוס את החימר תערבבו אם מים וחומץ עד שתקבלו בצק עבה. 

שימו על השיער למשך 10 דק' 

ותשטפו אם מים פושרים ואז תעברו לשמפו וכו'...

-עדיף להיסתרק אם מסרק   ולא עם מברשת ...

- אם יש לך את אותה בעיה כמו שלי קרקפת שומנית וקצוות מפוצלות אז זה בשבילך! 

שוב מה שהכי כדאי זה מסיכת חימר סופג תמרחו יותר על הקרקפת  ותחפפו ביחד אם השמפו מיוחד לשיער שומני   

ולקצוות שימו שמן ומסיכות המלצה שלי שמן קוקוס לקצוות...

גם אוכל בריא יותר יכול לעזור לכם ....

מקווה שהטיפ יעזור לכם...

תגובות

רשומות פופולריות

תעשו לייק לעמוד פייסבוק...

glam guru

guilty