קצת המלצות מביוטיקר ...

בס"ד

אהלן לכולן , 

מקווה שכולכן בסדר ושעבר עליכן אחלה שבוע ,

אני יודעת . לא הייתי כאן קצת הרבה זמן תודה רבה לכל מי ששאלה ודאגה 

הכל בסדר איתי ב״ה קרה משהו אישי שבגללו נאלצתי להיות פחות פעילה , 

כרגע ב״ה יותר טוב ואני חוזרת להיות פעילה , ו וואלה יש לי הרבה על מה להמליץ לכן אז שווה לעקוב גם באינסטוש למי שתרצה לראות ולקרוא ... 

טוב אז אחרי הנאום החמוד והקצר שלי 

נחזור לנושא של הפוסט ...

קבלתי לא מזמן כמה חבילות של חברת ביוטיקר 

אז בואו תראו מה הגיע אלי ... 

נתחיל עם 2 האודמים הלחותיים האלה שאני אישית מאד מתחברת ואוהבת את הגוונים האלה במיוחד בחורף , 

 

גוון 90 שהוא ממש יפה גם ליום יום .

בעניי הוא מין חום סגלגל פשוט מושלם אני מאד מתחברת לגוונים האלה וחושבת שהוא יתאים להרבה מאד גווני עור , הוא לא כהה מדי ולא בהיר מדי .

 

הגוון השני  מס 76 הוא קצת יותר נועז ומיוחד לא חושבת שכל אחת תתחבר לגוון הזה אני כן אהבתי מדובר בגוון סגול כהה עם גוון אפרפר 

שוב הוא לא יתאים לכל אחת אני כן התחברתי לגוון המיוחד שלו ...

בואו תראו את הגוונים נחשו איזה מהן מס' 76 ואיזה 90'

 

 

מחיר:   4.50 ש"ח

 

המוצר הבא הוא סומק אפוי (טרקוטה) מס׳ 01

הגוון שלו הוא נראה באריזה ורדרד עם קצת גוון סגלגל אבל מתקבל לפחות עלי ורדרד אפרסקי כזה ...

 

 

יש בו גם דיי הרבה נצנצים ככה שאם את לא מתחברת לסומק עם נצנצים אז זה לא בשבילך .

אני אוהבת להוסיף אותו קצת מעל סומק אחר , אני אוהבת את אפקט הברק שהוא נותן כמובן לא אוהבת לשים בהגזמה כדי שלא יהיה לי כתם של נצנצים .

 

גם בתור צללית במרכז העין  אני מאד אוהבת להשתמש בו .

 
 

צללית  משי מס 16 הגוון שלה הוא סגול כהה כמעט שחור היא צללית מטאלית , 

מתאימה כמובן גם למעושנים .

 

 

היא ממש רכה ונעימה כשמעבירים אצבע  על הצללית  ,

אני אישית ממליצה קודם לאפר את העניים אם תשתמשו בה כי יש בה הרבה פולאווט לי זה לא מפריע כי אני גם ככה תמיד מתחילה עם עניים ואחר כך פנים ... 

מחיר:6₪

 

ואם כבר אנחנו בנושא  של עיניים אז נמשיך עם ריסים בודדים ודבק לריסים , 

זו לא פעם ראשונה שאני מנסה את הריסים שלהם ואת הדבק , 

 

 

 

לדעתי בשביל המחיר שלהם הם ממש ממש שווים אני אוהבת לשים ריסים גם ביום יום כשמתחשק לי בנוסף לבודדים ,

אם כבר ממליצה על ריסים שלהם אז גם את הריסים השלמים אני אוהבת הם עולים ממש כלום כסף ממליצה על מס 117 ... 

 

הדבק שלהם גם בסדר לשימוש עצמי ליום יום אני גם מאד אוהבת את זה שהוא לא משאיר על שאריות של דבק אחרי שאני מורידה אותם , אבל לאירוע אני מעדיפה להשתמש בדבק אחר שיותר עמיד ... 

וכמובן שגם על לקוחה לא הייתי משתמשת בו... 

אבל למי שמתחילה עם ריסים ומנסה פה ושם על עצמה אני כן מאד ממליצה לנסות ...

מחיר ריסים בודדים :   6.50 ש"ח

מחיר דבק:  6 ש"ח

המוצר הבא הוא אחד המוצרים שאני ממש שמחה שביוטיקר הוציאו במחיר כל כך נגיש והוא ...

נרתיק למברשות שמשמש גם למעמד למברשות כשפותחים אותו מאד אוהבת להשתמש בו גם במזוודת איפור זה ממש נוח , הייתי עוד יותר שמחה עם ביוטיקר בהמשך יוציאו גרסה עוד יותר גדולה כדי שיהיה עוד יותר מקום ....

 

 

 

 

הנרתיק הגיע אלי עם כמה מברשות שאת חלקן יש לי כבר , 

המברשות של ביוטיקר באמת מאד טובות הן הרבה יותר משודרגות ממה שהיה פעם .

הן איכותיות , השיער שלהן גם רך ומאד נעים ולא עוקצני כמו מברשות זולות אחרות שאפשר למצוא בשוק ... 


 

מברשת קאבוקי מס׳ 19 שיש לי כבר 

היא אמורה לשמש בעיקרון למוצרים נוזליים , לא ניסיתי איתה מוצרים נוזליים אני יותר אוהבת ספוגית למה שנוזלי , 

אני אישית אוהבת להשתמש איתה לברונזר או גם כדי לפדר מתחת לעניים כי היא זוויתית ונוחה לי לשימוש מתחת לעיניים  .

מחיר :10.90 ש"ח

מברשת מס׳ 125 , יש לי אחת שממש כמעט אותו דבר וטיפה יותר גדולה אני אישית עדיין ממשיכה לחרוש עליה גם אחרי שהיא נשברה לי עדיין שמרתי את הקצה של המברשת .. 

אוהבת לפדר איתה את הפנים וגם לסומק ברונזר וכו... 

מחיר: 10.90 


 

סט שתי מברשות מס 10 

אחת יותר פלאפית ומתאימה והשניה קצת יותר דחוסה ובעניי מושלמת כדי להניח מברשות על גלגל העין או מתחת לקו העין התחתון 

מחיר : 7.90 ש"ח

ממליצה ממש בחום למי שמחפשת מברשות טובות ולא בתקציב של 100₪ למברשת 


 

והמוצר האחרון הוא ,

מסיכת פנים וצוואר biotec .

 

 

המסיכה מכילה אצות ים , פרוטאין חיטה

ועוד... 

המטרה של המסיכה היא לטהר לכווץ ולספוח את השומנים המיותרים בעור ... 

לצערי עדיין לא הספקתי לנסות אותה עדיין לא מצאתי לעצמי זמן פנוי כדי לפנק את עצמי במסיכה , ברגע שאנסה אותה אעדכן אתכן באינסטוש .... 

מחיר :3₪

אז זהו להיום מקווה מאד שאהבתן ונתראה בעז״ה בפוסט הבא ♥♥

שיהיה שבת שלום ומבורך לכולן...

תגובות

רשומות פופולריות

תעשו לייק לעמוד פייסבוק...

glam guru

guilty