סקירה על העדשות של חברת " colors" ... 

 

שלום לכולם ...

אז לפני שאני יתחיל בסקירה של העדשות עצמן , אני חייבת לומר ש:

גם אם אני הייתי רוצה להרכיב עדשות צבע או עדשות ראיה ליום יום לא הייתי יכולה ...

למה ?

מהסיבה הפשוטה שאני לא יכולה לסבול עדשות יותר נכון שהעניים שלי לא יכולות לסבול עדשות ,כי הם יבשות מדי כדי להרכיב עדשות צריך שהעניים יהיו " רטובות" מספיק שהם כאילו "מפשירות נוזלי" , אז זהו ששלי לא מפשירות מספיק יש לי עניים יבשות.... אני יודעת שיש עוד אנשים כאלא שיש להם עניים יבשות והם כן מרכיבים עדשות "מיוחדות" לעניים יבשות  , אבל אני מעדיפה שלא לשים אני מרשה לעצמי רק לפורים ...

כל הסיפור שסיפרתי עכשיו תבינו בסוף למה סיפרתי את אחד הסיפורים המשעממים ששמעתם 😜

אבל לפורים אני כן מרכיבה עדשות כי זה עושה כמעט את כל היופי באיפור , נגיד הלוקים שראיתם בפוסט אם מלא לוקים לפורים , אז יש תמונות אן עדשות לבנות , שחורות (האדומות זאת לא אני ) מי שלא ראתה אז הנה קישור -לפוסט הקודם-

אז בקיצור לא יכלתי להישאר יותר משעתיים וחצי גג שלוש שעות איתם כי זה פשוט יותר מדי שרף לי והעדשות מאד הכאיבו לי לעניים (במיוחד הלבנות) העניים שלי היו כל כך יבשות שכשהורדתי את העדשות הלבנות אז הם היו יבשות כמו דף ....

טוב אז סיפרתי לכם את כל הסיפור הזה כדי לומר לכם שהעדשות האלא שהיה לי לפורים השנה...

פשוט מושלמות לא הצבע העדשות עצמם היה לי אותם משתיים וחצי עד שמונה וחצי בערב והם לא הפריעו לי לא היו יבשות הם מאד נוחות לא הרגשתי כל כך שהיו לי עדשות , העניים שלי כן שרפו אבל ממש ממש בקטנה , הייתי ממש בשוק שלא נאלצתי להוריד אותם ...

זאת החברה
 
 

הם מגיעות בקופסה ובתוך הקופסה יש שתי פלסטיקים אם תמיסה שבפנים יש את העדשות ובנוסף יש מחסנית לעדשות ....

לא לא חכו מה שהכי הייתי בשוק זה שכל זה עלה סה"כ , 60 ₪ בעיקרון הם עולות 100 או 150 ₪ זה מה שהמוכרת אמרה אבל היא מכרה אותם בסה"כ 60 ₪ ...

אז בטוח הבנתם שאני מאד ממליצה עליהן במיוחד אם תצליחו למצוא אותן במחיר שמצאתי אותם זה ממש זול ...

ולסיום ככה הם נראות על העניים שלי ....

אני אישית מאד אהבתי😍😍😍😍 הייתי מאוהבת בעניים שלי לכמה שעות וזה מאד התאים לפאה שלבשתי....

אם בא לך לראות איזה פאה לבשתי אז לחצי -פה- ....

הנה תמונות:

 




 

 

גם אם התאורה ההכי לא טובה שיש הם עדיין  יוצאות יפה בתמונה , וזה באמת תאורה לא טובה ...

 
 

 

מקווה שאהבתם , ונתראה בפוסט הבא ❤

פוסטים שעלולים לעניין אותך:

מסיכה שמעלימה חצקונים

סקירה על הפלטה של קרלי בייבל

סקירה על הסינדי לו מנייזר

תגובות

רשומות פופולריות

תעשו לייק לעמוד פייסבוק...

glam guru

guilty