the cindy lou manizer by THE BALM ...\ סינדי לו מנייזר של דה בלם

שלום לכולם....

בטוח שמעתם על משפחת לו מנייזר המדהימה ...

יצאה לי לא מזמן לקנות את סינדי והייתי חייבת לדבר עליה ...

קודם כל זה באמת היה אהבה ממבט ראשון ראיתי אותה בכל כך הרבה מקומות שאני חייבת לנסות אותה בעצמי, והיה קצת קשה להשיג אותו אבל הצלחתי, על אהבה לא מוותרים ...

לא הזמנתי אותה באינטרנט, ביקשתי מקרוב משפחה שיקנה לי אותה ...

מדובר בהילייטר מחברת THE BALM לפני כמה זמן רכשתי גם את מרי שזה הילייטר בגוון שמפניה יותר...

 אני ממש לא יכולה לומר את מי אני מעדיפה יותר כי אין בכלל במה להשוות זה בכלל לא אותו גוון ...

טוב אז:

 סינדי מגיעה  באריזה מהממת אין על האריזות של The balm ממש אריזות מהממות 😍😍

תראו בעצמכם ...




























אין על האריזות שלהם גם של מרי לו ממש מהממת ואני ממש מחכה לרכוש גם בטי כי האריזה שלה גם נראת מאד יפה וגם כי אני רוצה להשלים את משפחת לו מנייזר היקרה  ...

זהו  מוצר שהוא 3 מתוך 1 הוא משמש כהילייטר יכול לשמש כצללית, גם על העפעף, וגם בזווית  הפנימית של העין וגם יכול לשמש כסומק....

כשפתחתי את האריזה הדבר הראשון שאמרתי לעצמי זה היה: " וואיי זה ממש אבל ממש ורוד " הייתי בטוחה שזה יראה ממש מכוער בתור הילייטר כי הוא נראה ממש ורוד , אבל לכל סיפור אהבה  יש סוף טוב , ברגע שמניחים אותו הוא נראה אחרת , נכון שגם בסוואצים הוא ורוד אבל כשמניחים אותו החומר יותר מתפזר אז הוא פחות ורוד הוא גם אפילו קצת אפרסקי , אולי למי שיש עור ממש בהיר הוא יראה יותר מדי ורדרד ...




















*** זאת לא אני  בתמונות




























בעיקרון המרקם ממש דומה למרי לו הוא רך ואפילו קצת קרמי הייתי אומרת, והוא גם פיגמנטי ברמות אבל קל לטשטש  ...

וגם העמידות שלו הוא עמיד כמו המרי לו הוא יכול להחזיק איזה 5 , 6 ( על כל אחת זה משהו אחר )

יש בו 8,5g של חומר אז זאת אומרת שגם אם תשתמשו בו כל יום במהלך שנה עדיין לא תגיעו לחצי מהחומר שיש בו ....

יש בפנים מראה, ככה שזה טוב למי שרוצה לקחת אותו איתה בתוך התיק ..

אני מאד אהבתי את המוצר הזה אני לא יודעת בדיוק מה המחיר המקורי שלו בכל אתר כי לא קניתי אותו במחיר המלא מי שקנה לי אותו הזמין מאתר שהוא היה במחיר אפילו פחות מחצי מחיר אבל אני יודעת שיש באתר הפולני המפורסם ladymakeup  את מרי לו והוא בחצי מחיר אז יכול להיות שיש גם את סינדי לו. אבל באתר של The balm הוא עולה 24$...

עוד משהו שאני מאד אוהבת במוצרי the balm זה שהם ללא פארבנים, שזה גם פלוס והם גם לא מנוסים על בעלי חיים , זה לא המוצר הראשון שיש לי של the balm כמו שאמרתי יש לי את מרי לו , ויש לי גם את אחת הפלטות שלהם שגם עליה אני צריכה לעלות סקירה מתי שהוא יש לי כל כך הרבה דברים לעלות שאני כבר לא יודעת מתי אני יעלה את הסקירה של הפלטה ....

אני מאד מקווה שנהנתם מהסקירה שהפעם היתה דיי קצרה לעומת הפרשיות שאני רגילה לכתוב 😊

ושיהיה לכולם המשך יום מושלם ...

פוסטים שעלולים לעניין אותך :

 סקירה על הפלטה של קרלי בייבל בשיתוף פעולה אם

bh cosmetic ...

http://llbeauty9876.blogspot.co.il/2016/02/blog-post_21.html?m=0

טאג 100 שאלות שאף אחד לא שאל ....

http://llbeauty9876.blogspot.co.il/2016/03/1.html?m=0

אולי גם יעניין אותך טאג 25 עובדות עלי ...

https://www.instagram.com/p/BAKZSsuHPiM/

יש לך כמה דקות ?? אולי תירשמי לבלוג (בהירשמו אלי) זה מאד יעזור לי 😊

ואם תוכלי לעשות לייק לעמוד בפייס 👍 אפשר לעשות ישירות מהבלוג....

אני גם מאד פעילה באינסטגרם ומעלה לשם דברים שאני לא תמיד מעלה לבלוג כמו לפעמים :סקירות , לוקים של איפור ועוד ...

















תגובות

רשומות פופולריות

תעשו לייק לעמוד פייסבוק...

glam guru

guilty