לא מצאתי כותרת אחרת חוץ מ..."פורים"....
 

שבוע טוב לכולם ...
אני לא מאמינה שכבר אוטוטו פורים , הזמן עובר בטיל ,
פורים זה אחד החגים הכי אהובים עלי ...
למרות שפורים זה אחד החגים ההכי אהובים עלי מה  שמאד מבאס , זה שאחרי פורים פסח מתקרב , ופסח זה אומר שצריך להתחיל ניקיון פסח בכל הבית 😥
לדעתי כל הלוקים שעשיתי הם לא קשים כל כך יש כאלה שלא דורשים הרבה זמן והשקעה ויש כאלה, שיותר אבל הם לדעתי לא קשים וכל אחת יכולה לעשות את זה ...
ברוב התמונות זאת לא אני...
מקווה שתאהבו ...



נתחיל באלה שלא דורשים הרבה השקעה והרבה זמן ...
הלוק הראשון מי שעוקבת אחרי באינסטגרם כבר ראתה אותו וזה ....


הג'וקר מבטמן...


 

 


 אולי זה יראה  לכם קשה לעשות אבל זה ממש ממש לא ,  לקח לי פחות מחצי שעה לעשות אותו לא צריך כל כך להשקיע ולדייק כי האיפור שלו לא מדויק בכלל הוא יותר "מלוכלך"...
ואם כבר התחלתי באיפור שהוא על כל הפנים אז נמשיך בזה אבל הפעם הוא על רוב הפנים והוא גם לא קשה ולא דורש המון זמן ....

 

השלד....




הייתי יותר ממליצה לכם לעשות את זה אם צבעי מים כי זה יותר פיגמנטי לא היה לי בבית, עשיתי עם עפרונות וצבעים מיוחדים לאיפור לפורים אבל הם לא מספיק פיגמנטים....
ולגבי הבגדים אם הלוק הזה הייתי ממליצה על כמובן שחור אבל יותר סוודר שחור שיש לו כובע ככה זה לדעתי נראה יותר יפה שלא רואים תשיער ורק את הכובע ואת הפנים...


האיפור הבא הוא דורש יותר דיוק וקצת יותר אביזרים...
לדעתי זה ממש חמוד ומקורי זה לא יצא בתמונה בדיוק איך שזה היה נראה....
מי שאין לה כוח לשים ממש תחפושת, ולהיתלבש איך שבא לה אז זה איפור ממש מתאים ..





עניים של בובה...


זה נראה מלחיץ כשפותחים את העניים...


לשפתיים אודם ורוד פוקסיה ממש יתאים , ותוסיפו גם אולי יהלומים קטנים בצדדים ליד העניים , ולדעתי האביזר שהכי חשוב כאן זה פאה. ..
לגבי הפאות
אני חיפשתי אתר שמוכר פאות כי לא מצאתי בחנויות את הפאה שרציתי אם הצבע שרציתי , אין הרבה בחירה בארץ ... ומצאתי אתר , אומנם ראיתי שהמכירים היו די גבוהים בשביל פאה שאני ישים אותה רק פעם אחת בחיים היא עלתה סביבות ה60 שקל , אז אמרתי טוב בסדר זה לא כזה כזה יקר כי זה פאות אכותיות , אבל אחר כך כשראיתי שהמשלוח  זה מעל 20 שקל , לא הזמנתי אותה כי זה היה יוצא מעל ל80 שקל ובשביל פאה שאני ישים רק פעם בחיים , אז זה ממש לא שווה , שתבינו שגם אם נגיד היו שואלים אותי אם אני רוצה שישלחו לי פאה אחת לסקירה או משהו , אז הייתי אומרת לא !!
כי אני ממש לא מדמיינת את עצמי אומרת ש80 ומשהו שקל בשביל פאה לפורים זה שווה , כי זה ממש אבל ממש לא שווה במיוחד אם למי שיש ילדים זה עוד יותר לא שווה לך לקנות פאות לילדים במחיר הזה כי שמים אותה רק פעם החיים אלא אם כן כל שנה תתחפשו לאותו הדבר ....
אז בסוף קניתי פאה באחת החנויות למרות שזה לא הצבע שרציתי , מה לעשות שנזכרתי רק שלוש שבועות לפני פורים שהייתי צריכה לקנות פאה ...
למסקנה : אל תעשו כמוני לא לחכות לרגע האחרון ותזמינו פאה מאיביי או אליאקספרס חודש לפני פורים שהיא תספיק להגיע...


טוב נמשיך בלוקים שהם ממש קלים אני ישאיר את אלה שדורשים יותר השקעה לסוף ...
לאמהות שקוראות את הבלוג שלי , בטוח לחלקכן אין  תמיד את  הזמן להיתחפש כי יש את הילדים או גם למי שאין כל כך כוח להיתחפש והכל אז אלה לוקים ממש ממש פשוטים ומהירים...

 

טוב זה יותר יפה בתמונה  ...במציאות זה לא נוח בכלל כי הסוכריות כבדות מדי וזה נופל  אבל זה רק לרעיון של להיתחפש לסוכריה התמונה הבאה זה אם סוכריות אבל ממש ממש נוחות לא מחליק בכלל אבל בכלל.

 

 

 


 זה ממש חמוד ומקורי ולא דורש הרבה זמן , אני חושבת שזה יהיה עוד יותר יפה אם תדביקו עוד כמה סוכריות בפנים ועל הבגדים ...


למרות שאני אישית מאד אוהבת אודם כחול ולא חושבת שזה ממש לפורים , יש כאלה שחושבים שזה לא מתאים לאיפור יומיומי ומעדיפים יותר לפורים אז הנה

 

 

 אני מאד אוהבת את הצבע הזה 😍😍😍


 והנה עוד רעיון לאיפור שהוא רק על השפתיים ושהוא כמובן גם מאד מהיר...

 

 

 


וגם את הגבות אפשר לצבוע לפורים לכל מיני צבעים זה גם מאד יפה ומאד מהיר
אני בחרתי בצבע ורוד אבל אפשר בכל הצבעים ...

 

אגב אני חושבת שהגבות הצבועות מאד יתאימו למי שתרצה לעשות את השפתיים אם הסוכריות ....
או אם השפתיים בצבע כחול זה לא טוו מאץ בכלל אפשר הכל בפורים....
ועכשיו נעבור לאלה שדורשים יותר השקעה ויותר חומרים


 מה שהכי חייב זה לטקס!!
  פחות מומלץ  למי שיש ילדים בבית .....
חלקכם יחשבו שזה דוחה ואין מצב לצאת ככה , ושזה לא קשור לפורים , אבל אני בא מצרפת ובצרפת פחות רואים תחפושות של פורים ראיתי יותר תחפושות של ליל כל הקדושים
תסלחו לי על התמונות האחרונות הם לא באיכות כל כך טובה אבל עשיתי את זה הרבה לפני שפתחתי את הבלוג ....

 



 
 

 

לגבי העדשות קניתי אותן בצרפת יותר קל למצוא בצרפת ויותר זול ...
אבל בדיוק השבוע מצאתי עדשות כחולות ב 60 שקל לפורים ...

זה השם של החברה ...
 


אני עדיין לא יודעת איך הם על העניים אבל אני יאמר לכם ויראה לכם איך שאני ישים אותם כשאני יתחפש אני יעלה את "הסקירה" או לפה או לאינסטגרם...
אז אם בא לך לדעת מה חשבתי עליהם ואיך הם נראות על העניים כדאי לך לעקוב אחרי גם באינסטגרם...

https://www.instagram.com/l.l.beauty.b/


אני גם פעילה ולא מעלה לבלוג את כל מה שאני מעלה שם ...
אם תוכלו להירשם לבלוג בהירשמו אלי זה מאד יעזור לי ...
שיהיה לכולם המשך שבוע שקט ומושלם ווווופוריםםםם שמחחחחחחחחחח

ונתראה בפוסט הבא  😘😘😘😘😘

  אולי יענין אותך:

סקירה על הסינדי לו מנייזר של
The balm

http://llbeauty9876.blogspot.co.il/2016/03/blog-post.html

סקירה על הפלטה של קרלי בייבל

http://llbeauty9876.blogspot.co.il/2016/02/blog-post_21.html

 טאג 100 שאלות שאף אחד לא שאל

תגובות

רשומות פופולריות

תעשו לייק לעמוד פייסבוק...

glam guru

guilty