המהפך של : "wow cosmetics"

בס"ד

 

 

הייוש לכולן .

 מה שלומכן ?

 מקווה שכולכן בסדר ..

 לפני בערך שבוע הגיע אלי חבילה מאד מענינת ,

מחברה מאד מוכרת ונגישה לכולם ,

את האמת שזאת היתה אחת החברות שלא הייתי אף פעם נכנסת לחנויות שלהן.

 חברה שבחצי שנה האחרונה התחילה ממש יותר ויותר להתפרסם ולהפתיע עם מוצרים חדשים ופורמולות משופרות .

 ועם אריזות מאד יפות .

 מנחשות ??

 אז למי שטרם נחשה , הפוסט הזה הולך להיות על חברת wow ..

 אז כן עד לפני חצי שנה לא הייתי מתלהבת בכלל מהחברה הזו , לא הייתי נכנסת לחנויות שלהם כי פשוט פחות התחברתי למוצרים שלהם וכי היה חברות גם יותר זולות עם מוצרים יותר טובים .

 עד שwow עשו מהפך ,אבל מהפך אחד גדול ,

הם שפרו את הפורמולות שלהם ,והפתיעו עם אריזות מאד יפות ומושקעות .

וכמובן עדיין נשארו נגישים לכל כיס ....

 אז בואו נכנס לתוכן הסקירה .

 המוצר הראשון שאני ידבר עליו הוא .

 the extra volume highlither palette

 

הפלטת שימרים עם העיצוב ההולוגרפי ההורס הזה !!

 כמו שאתן רואות יש בה

 שימרים עם כמות דיי גדולה ,

ועם פיגמנט היסטרי , קבלו סוואצ'ים.

 

 בעיקרון מבחינת שימר רק הראשון מצד שמאל מתאים לגוון עור הסופר בהיר שלי, ועל עור שזוף הוא עוד יותר הורס !

הגוון האמצעי מבחינתי גם יכול לשמש בתור שימר וכמובן מעל אחד אחר , והשימוש שאני מצאתי לו שאני מאד אוהבת זה נגיעה שלו מעל הסומק .

 הגוון האחרון כהה מדי בשבילי הוא יותר יתאים לכהות עור .

 וכמובן שבתור צללית הם ה-ו-ר-ס-י-ם.

 המוצר הבא הוא .

 

 

ברונזר עם כמות סופר נדיבה ,

שתספיק לכן גם לעוד

 4 שנים לפחות , אם לא יותר .

 אני לא ישקר בהתחלה חשבתי שאני לא יאהב אותו כי יש בו שימר ..

ואני פחות מתחברת לברונז שיש בו שימר .

גם כי העור שלי הוא לא הכי מושלם שיש ,

יש לי די הרבה נקבוביות גם קצת באזור הלחיים ,וגם צלקות\ חורים קטנטנים מחצקונים לשעבר .

 וגם כי בתקופה האחרונה יש לי פה ושם חברים חדשים שהחליטו להגיע לביקור ☺

 אמנם ב"ה לביקור קצר אבל עדיין ברונזר שיש בו שימר לא יפה כל עוד אין לך עור מהמם !

 ואת האמת שהופתעתי , דווקא די אהבתי , לא ממליצה לשים הרבה ממנו כי גם הוא יחסית פיגמנטי וגם כי זה נראה פחות יפה כשמוסיפים שימר בעצמות הלחיים .

 מה שכן אני מאד אוהבת להניח קצת ממנו מעל ברונזר מאט רגיל זה פשוט נראה מהמם !!

 והוא גם לא כתום מדי , לא מתחברת בכלל לברונזר שהוא יותר כתום מאשר חום .

 

the shapematters palette

 

 

 

העיצוב מאד מזכיר את אחת הפלטות של סמאשסוקס אבל אין פה מה להשוות מבחינת מחיר .

 חשבתי שלא יצא שום פיגמנט מהצלליות אבל שוב פעם טעיתי וממש הופתעתי !!

 קבלו סוואצים .

  

 

מימין לשמאל :

carnation,champagne pink , base, honey sparks, rose gold

 

מימין לשמאל:

saddle, chocolate,eggplant,true black

 

הארות והצללות .

מימין לשמאל :

define, contour, highlight, light

 

מימין לשמאל : 

light brown,medium brown, dark brown

 אלה צלליות שהן גם לגבות .

 כמו שאתן רואות הצלליות פיגמנטיות , חמאתיות ברמה מפחידה ,קל לעבוד איתן אני אישית פחות מתחברת לגוונים הכהים לא נוח לי לעבוד במיוחד עם הצללית השחורה קשה לטשטש אותה בצורה יפה .

אבל חוץ ממנה בשביל 60 ש"ח הפלטה מאד שווה יש בה גם צלליות , גם ברונזר וגוון להראות והצללות יש בה גם שימר ,

וגם צלליות לגבות .

ממליצה במיוחד לבנות שמתחילות עם איפור !

 

 

העיצוב של המברשת בעניי מאד מגניב ומיוחד , יותר בא לי שהיא תשמש לקישוט ופחות לשימוש עצמי .

מה שכן מצאתי שהיא מאד נוחה להצללות באף .

 

אני מודה שבהתחלה לא הבנתי מה זה פשוט התלהבתי "מכמה שהאריזה חמודה בהתחלה" ואז ,

קלטתי שזה נפתח ושזה בעצם צלליות .

הופתעתי לגלות שגם הן מאד פיגמנטיות ..

 

 

והמוצר האחרון הוא ...

shimmer and highlighter set

 

 

הפלטה הזו פשוט ש-ל-מ-ו-ת

לא כל אחת תאהב אבל אני מאד מאד אוהבת .

יש בה 2 סמקים שנראים מאד מפחידים כשמסתכלים עליהם ככה בפלטה אבל פשוט שלמות מעל סומק !

גם בתור  צלליות אני מאד אוהבת להשתמש בהם !

השימר הבהיר קצת בהיר לי מדי הוא מהמם בזוית הפנימית של העין כמובן גם בתור צללית או ,

אני גם אוהבת לשים שימר טיפה יותר בהיר מהשימר שכבר עלי ...

 

פשוט ש-ל-מ-ו-ת

והיא עולה סה"כ

40 ש"ח .

 

כל המוצרים האלה הגיעו בתיק הסופר חמוד הזה .

 

 אז לסיכום :

 מאד שמחתי לראות ולגלות ש wow באמת שיפרו את המוצרים שלהם ,

גם פורמולה וגם עיצובים .

לא באמת חשבתי שיצא פיגמנט מהצלליות ,וכמו שראיתן מאד הופתעתי לגלות שהמוצרים כן פיגמטיים.

הרבה יותר ממה שהם היו פעם .

 

יש עוד כמה מוצרים שמאד מסקרן אותי לנסות כמו השימר/גליטר, החדש שלהם שמגיע בבקבוק כמו של הבשמים של פעם .

 וכמובן המחיר ,

המוצרים מאד נגישים לכולן ..

 מקווה מאד שאהבתן , מקווה גם שתאהבו את המוצרים כמו שאני אוהבת אותם...

 אם ניסיתן אשמח אם תשתפו גם אותי בדעות שלכן ♥♥

 

 

 

 

 
**גילוי נאות : המוצרים התקבלו לסקירה

תגובות

רשומות פופולריות

תעשו לייק לעמוד פייסבוק...

glam guru

guilty