kkw x mario -סקירה

 

בס"ד

 

היי לכולן ,

מקווה שכולכן בסדר.

בטוח הבנתן לפי הכותרת למה התכנסנו כאן היום ,

אני בטוחה שראיתן את הפלטה  שלשמה התכנסנו כאן באלפי מקומות ברשת .

בטח כבר ראיתן את הסוואצים שלה גם בכל מקום,

במיוחד את הכחול המפורסם של הפלטה .

 

למרות שכבר ראיתן אותה באלפי מקומות היה לי חשוב  בכל זאת לעלות סקירה .

טוב אז בלי הרבה חפירות נעבור לתוכן של הסקירה עצמה .

 

טוב אז אלא אם כן את חיה באי בודד בלי שום קשר לרשת  בכלל  לא מאמינה שאתן לא יודעות  שבנוסף לקיילי גם שקים קרדאשיין הקימה חברה משלה  .

 

המוצר שאני סוקרת היום זה הפלטה שהיא עשתה בשיתוף פעולה עם המאפר האגדי שלה מריו .

 

כך היא נראת .

 

 

 העיצוב דיי פשוט לא משהו מיוחד ,

אהבתי את הכיתוב המבריק  של השם של הפלטה .

 אבל באמת שהעיצוב לא הכי מיוחד לעומת פלטות אחרות שיש לי.

 

פחות התחברתי לזה שהשמות של הצלליות מאחורה  זה פחות נוח כשאת רוצה לדעת מה השם של הצללית במיוחד למי שכמוני סוקרת או סקרה אותה .

כמובן שהעיצוב לא קובע את האיכות של הצלליות .

 

כך הן נראות .

 

קבלו סוואצים .

יש בה  10 צלליות .

 מימין לשמאל :

 

2008  , glam , Miami, Armenian , loyalty

 

 מימין לשמאל :

 decade - מין שמנת מאט שבקושי רואים בתמונה .

albanian ,vegas , libra , bronzy .

 

  יש גם גוונים "לבישים" ליום יום למי שיותר נוח עם החומים .

 

טוב אם אני יאמר שהגוונים לא יפים אני יצא שקרנית ,

הגוונים מאד מאד יפים במיוחד libra הכחול המושלם של הפלטה שתאכלס סיקרן כמעט את כל מי שהזמין את הפלטה .

 

האיכות של הצלליות באמת ממש וואוו הצלליות נמרחות בקלות מטשטשות בקלות .

 המשיות קל להניח אותן עם מברשת בדרך כלל צללית משיות נראת יותר טוב כשמניחים עם האצבע .

גם אם אני מניחה צללית משית עם מברשת אני בד"כ תמיד מרטיבה את המברשת עם פיקס פלאס כדי "להוציא" ממנה את כל הפגמנט , והייתי ממש מופתעת לגלות שגם בלי להרטיב את המברשת אני מצליחה "להוציא" מהצללית את הפיגמנט שלה .

הייתי הכי בשוק מהצללית הכחולה גם בלי להרטיב וגם עם מברשת הפיגמנט "יוצא" בקלות ובצורה מושלמת , כמובן שאני עדיין אוהבת להרטיב את המברשת כדי "להוציא" עוד יותר פיגמנט ממנה .

 

קל מאד לעבוד איתן כמו שאמרתי הן נמרחות בקלות וקל  מאד לטשטש אותן הייתי מאד מופתעת מכמה שקל לטשטש אותן .

 

הפלטה עולה  45$ + עוד 14$ משלוח .

לקח כמעט שלוש שבועות עד שקבלתי אותה .

האם אני באמת חושבת שכל אחת חייבת שיהיה לה את הפלטה הזו ?

כן ולא .

לא כי בתאכלס זה הרבה 59$ בשביל 10 צלליות כשבתוכה לכל אחת  יש לפחות 5 מתוך העשר צלליות באחת הפלטות האחרות  שיש לכן בבית .

יש הרבה פלטות שהן גם עולות סביבות ה 45$  כמו הפלטות של טו פייסד או של אנסטסיה או אורבן דיקיי אבל יש יותר מ10 צלליות בפלטה .

גם 14 דולר למשלוח זה לא זול .

יש פלטות שהאיכות  של הצלליות גם מטורף מאד והן יותר זולות כמו הפלטות של מורפי'

אז נכון הפלטה של ז'קלין ומורפי (שגם עליה בעז"ה תעלה סקירה ) גם סביבות אותו מחיר כמו של קים אבל יש בה 40 צלליות לפחות!!

אבל זה כל אחת והשיקול הכספי שלה .

עכשיו אל תבינו לא נכון  אני לא מתחרטת שרכשתי  אותה , אם הייתי צריכה להזמין את הפלטה שוב הייתי עושה את זה .למה ? כי אני אוהבת איפור אוהבת לקנות ולנסות מוצרים , ואוהבת לאסוף גם איפור , ואני אוהבת גם לקנות למזוודת איפור שלי .

כמו שאמרתי קודם יש בה גוונים שהם גם מאד לבישים ליום יום למי שיותר בקטע של חומים ליום יום .

אני מבחינתי גם הכחול לביש ליום יום אז ככה שזה ממש שונה בשביל כל אחת .

אם אין לך בעיה להוציא 45$ ועוד 14 על המשלוח וגם את אוהבת לאסוף ולנסות איפור ואם את כמוני גם מאפרת  , אז לכי על זה בסך הכל פלטה עם צלליות איכותיות מאד, וגוונים גם מאד יפים .

 

לסיכום :

זה ממש שיקול של כל אחת וכמובן גם שיקול כספי , תלוי אם אין לכם בעיה לשלם כזה מחיר כשיש פלטות אחרות באותו מחיר או אפילו יותר זולות אם יותר צלליות בפנים .

 

אני רכשתי אותה מהאתר של קים משאירה לכן קישור , היה לי דיי קשה להשיג אותה היא כל הזמן היתה לא במלאי .

אז אם את רוצה לרכוש אותה וכבר סגורה על זה אל תחכי יותר מדי כי זה לוקח זמן עד שהם מחדשים מלאי .

 

לרכישה - https://kkwbeauty.com/products/kkw-x-mario-10-pan-eyeshadow-palette

 

מי שמעונינת לראות לוקים שלי עם הפלטה שאני יעלה בקרוב מוזמנת לאינסטגרם שלי .

 

l.l.beauty.b

 

מקווה מאד שאהבתן את הפוסט ,

שיהיה שבוע טוב ומבורך לכולן ,

ומלא בבשורות טובות ...

 

 

אוהבת ♥♥♥

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות

רשומות פופולריות

תעשו לייק לעמוד פייסבוק...

glam guru

guilty