סקירת המחליק והמברשת החדשים של אמיקה שבשת"פ עם אשלי

שלום לכולן ,

 אז עוד שיתוף פעולה יצא באויר והפעם בתחום השיער ,

כן כן , אני מתכוונת לשיתוף פעולה של היוטיוברית אשלי עם אמיקה ,

 

אז כן כמו שאמרתי אחרי השיתוף שלה עם חברת עפרה וכו...

היא יצאה בשיתוף פעולה עם חברת אמיקה , והם ייצרו ביחד מחליק + מברשת לשיער , עם העיצוב שלה ,

 

בתור אחת שעוקבת כבר דיי הרבה זמן אחריה ביוטיוב ,תמיד שמעתי אותה ממליצה על המוצרים של אמיקה וגם על המחליקים שלהם , אם אני לא טועה יש גם סרטון מאד מאד ישן שלה שבו היא סוקרת מחליק שלהם , גם בבלוג שלה היא סקרה אם אני לא טועה כי זה היה ממש מזמן ,

 

זה לא פעם ראשונה שאני מנסה את מוצרי אמיקה ובאמת מדובר בחברה טובה ומקצועית קצת יקרה , אבל מקצועית זה מוצרים שמשתמשים בהם גם במספרות למי שלא יודעת ,

 

אבל זה כן פעם ראשונה שניסיתי מחליק שלהם ...

 

 

טוב מספיק עם הדיבורים כך נראה המחליק + המברשת ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

וכך נראת הקופסה מבפנים ...

 

 

 

התרשמתי ממש לטובה מהמחליק , ובעיקרון אני טיפוס שלא משתמש כל כך במחליקים כי זה לוקח זמן כי זה שורף וכו ...

 

תהליך החימום הוא משהו כמו חצי דקה גג 40 שניות , השיער שלי הוא תלתלים אבל לא מהשורש , וכדי להחליק לא הייתי צריכה לחמם אותו על גבוה  ,  בעיקרון אפשר לחמם מ80 עד 232 צלזיוס ,

והוא החליק לי את השיער ממש מהר , לא צריכה לא למשוך את השיער ובוודאי שלא לתלוש לעצמי את השיער מרוב עצבים שלא מחליק את השיער מהר ☺

הוא משאיר לי את השיער נעים וגם עם קצת ברק ולא נפוח ונראת חצי מחושמלת כמו שהיה יוצא לי עם מחליקים אחרים  , יש לי עוד מחליק של חברה wetline pro שקבלתי לסקירה לפני כמה חודשים החברה גם מאד מוכרת  נחשבת למאד טובה וגם אותו אני אוהבת

אבל אני מעדיפה את של אמיקה בהרבה !!!

 אם הייתי צריכה להשקיע סכום כמו של מחליקים כאלה  אז אני  מעדיפה להשקיע על של אמיקה ...

 

לגבי עיצוב השיער ,

אפשר גם חלק וגם מתולתל/גלי

הטכנולוגייה שהשתמשו בה כדי לייצר את המחליק היא טכנולוגיית אינפרא  אדום ,

שהיא בעצם מרככת את השיער אוטמת את מעטפת השיער על השורש, והיא נותנת גם את המראה של הנוצץ ואת השיער החלק ונעים , וגם שומרת על לחות השיער ,

הפלטות של המחליק עשוייות מ100% פלטות קרמיות שזה גם מה שמאפשר את העיצובים השונים שניתן לעשות ....

 

עכשיו נעבור למברשת ,

אישית ,  אני מודה שהתגובה הראשונה שלי כשראיתי אותה זה היה זה כנראה יותר מברשת ליופי כי תכלס העיצוב מאד יפה חייבת לציין את העיצוב של המברשת והמחליק פשוט מהממםםםםםם!!!

למרות שהייתי דיי בטוחה שזאת סתם עוד מברשת ליופי , הופתעתי לגלות שמדובר דווקא במברשת ממש טובה , יש לי שיער שיש בו המון קשירות ולסרק אותו על יבש זה לא רק מנפח לי את השיער אלא גם סיוט כי זה כואב , ודווקא ממש פחות כואב לסרק איתה את השיער והשיער שלי פחות מתנפח ממה שברגיל הוא מתנפח כשאני מסרקת אותו על יבש , וגם היא תולשת לי פחות שיער ממה שמברשות אחרות תולשות לי , גם בתור מברשת לפאה היא מצויינת !!!

יש גם 2 קליפסים שמגיעים עם המחליק כדי שיהיה יותר נוח להפריד את השיער בעת שימוש המחליק ...

 

אפשר להשיג את המברשת והמחליק באתר גילטי !!

 

מי שמעונינת לרכוש אז ,

יש מבצע השקה שמי שרוכשת את המחליק מקבלת את המברשת מתנה ...

 

-לרכישה לחצי כאן-

 

לצערי זה כרגע לא במלאי אעדכן באינסטגרם ובפייסבוק ברגע שיחזור ...

יהיה אפשר בקרוב  גם להשיג את המברשת לבד ,

-לרכישה לחצי כאן-

 

 

זהו להיום מקווה שאהבתן, ונתראה בפוסט הבא ...

 

אם כבר מדובר באשלי בפוסט אז

xoxo 

 

♥♥♥

 

 

גילוי נאות - המוצרים התקבלו לסקירה  

תגובות

רשומות פופולריות

תעשו לייק לעמוד פייסבוק...

glam guru

guilty