קולקצית האודמים של אלין כהן - סקירה

 

 

 

שלום לכולם ..

בטוח כולכן כבר שמעתן על הקולקצית אודמים החדשה של אלין כהן , 

אז למי שלא מכירה את אלין כהן  

היא נערה בת 16 שאוהבת איפור אוהבת להתאפר ולאפר היא גם יוטיוברית ומאד מפורסמת ברשת ...

 

אז כן היא נערה בת 16  שבלי עין הרע הצליחה  להגשים את אחת החלומות שלה  , 

השיקה קולקציית אודמים משלה לחברה שלה קוראים אלין כהן , ולפי מה שהבנתי היא גם לא הולכת לעצור רק באודמים ומתכוונת לייצר עוד מוצרים ...

 

 

אלה השפתונים מהסדרה החדשה שהיא השיקה 

 

 

אז יש לבנתיים סה״כ חמישה גוונים בגימור מאט וכך הם נראים ,

 

 

אני יתחיל מהאריזה עצמה,

 

 

 

 

 

 

בנוסף למה שאלין רשמה מאחורי כל אריזה של אודם אתן מקבלות מין מכתב תודה , מודפס ממנה ,

 

 

 

 

 

 על האריזה עצמה מופיע גם השמות של כל אודם ואודם , 

 

 

כך האודמים נראים ,

 

 

 

 

למטה על כל אודם רשום את השם של כל גוון ,

 

והנה סוואצ של הגוונים ...

 

 

 

 

 

כל שם של אודם אלין נתנה אותו על שם מישהו שקרוב אליה ...

 

My may - מדובר בניוד ורדרד אבל לא בהיר מדי הוא קצת יותר בהיר מgirl abroad ו charmed של חברת עפרה

הוא גוון מאד שימושי ומאד לביש  אני אישית מאד אוהבת את הגוון , אני בדרך כלל לא מתחברת לניודים כי הם לא מחמיאים לי  אבל הוא לא ניוד חיוור כי הוא ורדרד ,

השם של האודם הוא על שם חברה של אלין מאי ע"ה שנפטרה לא מזמן ...

 

mel-di - זהו גוון ניוד אפרסקי , אני גם אוהבת את הגוון אבל הוא לא אוהב אותי פחות מתחברת אליו עלי אוהבת את הגוון אבל לא עלי , אז אני אוהבת לערבב אותו עם מיי מאי לשים אותו באמצע כי הוא יותר בהיר ,

השם של האודם הוא על שם סבתא שלה ...

 

loren- זה הגוון הכי אהוב עלי הוא חום אבל חום שלא ראיתי חום דומה לו עד היום , יש לו תת גוון כתום  ,  על כהות אור הוא יראה הרבה יותר ניוד אבל לא חיוור מדי , לא כל אחת תתחבר כי הוא חום מיוחד אבל אני אישית מאד מאד מאד אהבתי אותו ,

הוא על שם דודה שלה ...

 

Merilee-  זה הגוון המושלם לקיץ בעניי אני אומרת בוודאות מי שצבעים נועזים הם לא הסגנון שלה אז זה לא הגוון בשבילך , זה גוון כתום זועק מאד יפה יש בו קצת אדום אבל הוא נראה הרבה יותר כתום מאשר אדום ,

השם של הגוון הזה הוא על שם אמא של אלין ..

 

my leen - גוון אדום מ-ה-מ-ם  כל מי שחובבת אודמים אדומים חייבת את האדום הזה בקולקציה שלה !

 

אדום מאד מאד יפה !!

אני אישית לא לובשת אותו בחוץ מטעמי צניעות גם את merilee אני לא לובשת כשאני יוצאת לבחוץ  , אבל זה לא מונע ממני ללבוש אותם בבית במיוחד את האדום ...

 

 עכשיו , מה אני חושבת על הפורמולה עצמה ,

בכמה מילים בעניי בשביל ילדה בת 16 היא שיחקה אותה ובגדול , בעיקרון אני מאמינה שאין גיל מסויים כדי לייצר אבל עדיין היא שיחקה אותה !!

 

הם פיגמנטים נמרחים בקלות , האפליקטור סופר נוח והוא לא עבה מדי ככה שאפשר ממש לדייק איתם ולא צריך עיפרון כדי לדייק ,

ממליצה לערבב היטב לפני את הטיובה כי יש בפנים שמנים ,

למה יש שמנים בפנים ?

 

כי בזכות זה הם לא מייבשים את השפתיים בכלל בכלל , ולא מרגישים אותם בכלל על השפתיים ,

 

הם מתייבשים על השפתיים תוך שניות ספורות (לפחות עלי)

 

לכל גוון יש ריח מתוק ועדין אבל לכל אחד ריח שונה ,

 

לגבי העמידות ,

 

עמידות של אודם זה מאד שונה על כל אחת ולפעמים יש גם גוונים שפחות מחזיקים או יותר מחזיקים ,

 

אני אישית ניסיתי אותם לשבת ,  אני שומרת שבת הגוונים הניודים החזיקו עלי גם אחרי הארוחה של שישי וגם שרדו את הלילה עד בערך 5 בצהריים בשבת אבל ראו שירד קצת באמצע השפתיים ,

 

הגוון האדום והכתום מחזיקים עלי פחות הם שורדים את הלילה אבל בארוחה של שבת בבוקר רואים שירד באמצע ,

היה לי ממש חשוב לבדוק אותם גם בשבת לצורך הסקירה ...

 

הם יורדים באמצע מתחילים להתגרגר טיפה כששותים לא ממש שמים לב לזה זה לא נראה גרוע , ומה שכן הם לא נוזלים מחוץ לשפה ,פשוט נוצר קצת סדקים באמצע וזהו ...

 

היה הרבה שמועות שהיא העתיקה מקיילי אני אישית חושבת שנכון אולי יש קצת דימיון אבל מה אפשר לצפות כבר לשים באריזה של אודם חוץ משפתיים ? וחוץ מזה העיצוב שונה ,וגם זה שמצורף מכתב תודה ממנה לכל מי שרוכשת בעניי לא מועתק מקיילי זה משהו שיש כבר בהמון חברות ...

 

לגבי מחיר , 89 ש"ח זה אולי קצת יקר לאודם ,אבל זה המחירים פחות או יותר של ליקוויד ליפסטיק וחוץ מזה אל תשכחו שהרישיון ממשרד הבריאות גם עולה המון כסף גם האריזה עולה כסף וזה אריזה מאד מושקעת ,

 

עדיין קצת יקר אבל בהחלט אודמים שווים , ממליצה לרכוש קודם אחד לבדוק על עצמכן , כי שוב עמידות זה שונה על כל אחת ...

 

בהחלט אודמים מומלצים !!

 

 

מקווה מאד שאהבתן את הפוסט ,

 

נתראה בפוסט הבא ♥

 

 

** גילוי נאות - האודמים התקבלו לסקירה 

 

 

תגובות

רשומות פופולריות

תעשו לייק לעמוד פייסבוק...

glam guru

guilty