פילינג גוף ארומתרפי של חברת לבידו ...

שלום לכולם , 

 

 

היום אני ידבר איתכן על מוצר שכבר סקרתי בעבר , 

אבל אני כל כך אוהבת אותו שהייתי חייבת להקדיש לו פוסט שלם רק בשבילו 

מדובר בפילינג  של חברת לבידו ,


 גיליתי אותו דרך האתר המדהים גלאם גורו באחת הקופסאות ומאז אני חורשת עליו זה הפילינג היחיד שאני משתמשת בו הזנחתי כבר פילינגים אחרים ...

אז הפילינג עצמו מבוסס על  מלח מים המלח והוא בריח מאסק קוקוס  מריחים יותר את הקוקוס מאשר את המאסק , אני מטורפת על הריח שלו הלוואי והייתי יכולה למצוא נר בריח שלו 

יש בו כמובן גם שמנים ככה שזה לא רק פילינג הוא גם מזין את עור , וגם לאחר השימוש יש עדיין תחושה של שמן על הגוף, לי אישית זה לא מפריע כי אז אני אוהבת למרוח אותו  עד שזה נספג וזה משאיר  על הגוף ריח ממש טוב  , אני משתמשת בו פעם בשבוע או פעם בשבוע וחצי .

 ממש ממליצה עליו בחוםםם !!!!! 

 ולא , זה ממש לא בגלל שהוא התקבל לסקירה אני לא אמליץ על מוצר שאני לא אוהבת ....

אם אני לא אוהבת מוצר מסויים או לא אוהבת משהו מסויים במוצר אני אומרת , אבל אין שום דבר שלא אהבתי במוצר הזה !! 

 אפשר לרכוש אותו באתר גלאם גורו ... 

מי שרוצה לרכוש - לחצי כאן -

 

מקווה שאהבתן ונתראה בעז"ה בפוסט הבא !!

 
♥♥

 גילוי מאות- המוצר התקבל לסקירה


תגובות

רשומות פופולריות

תעשו לייק לעמוד פייסבוק...

glam guru

guilty