סקירה - מסיכה לפנים של חברת -417

 שלום לכולם,

החלטתי לעלות מדי פעם סקירות קצרות ולהתרכז רק במוצר אחד שאהבתי או להפך שלא אהבתי ... 

בזכות אתר גלאם גורו גיליתי עוד כמה חברות עם מוצרים מאד  טובים , 

אז היום אני סוקרת את המסיכה לפנים של חברת -417 זאת לא פעם ראשונה שאני סוקרת מוצר שלהם סקרתי גם בעבר מוצרים שהגיעו  עם קופסא של גלאם גורו ...

אז הפעם מדובר במסיכת בוץ של  ים המלח ,

 

 

 

 

 המסיכה  מועשרת במרכיבים אנטי אוקסידנטים היא עשירה גם בויטמין A ו E שתורמים  להחייאת תאי העור,

היא מכילה תמציות עלי וורבנה להרגעת העור, אבוקדו, דבש וערמונים המזינים את העור ומעניקים לו מראה אחיד ובריא , 

היא מיועדת לכל סוגי העור , 

אופן השימוש : 

לאחר ניקוי העור, למרוח בתנועות מסאג' סיבוביות עד ל2 דקות ולהמתין 15 דקות ולשטוף היטב במים פושרים. 

מומלץ להמשיך עם קרם מתאים לפי סוג העור.

היא יחסית מתייבשת דיי מהר לעומת מסיכות בוץ אחרות שניסיתי וגם  קל לשטוף ולהסיר אותה ,יש לה ריח ממש טוב ,

הצבע של המסיכה הוא ירוק בהיר פחות דומה למסיכות בוץ מים המלח שניסיתי עד עכשיו ,

המלצה אם יש לכם ילדים בבית עדיף לא לשים אותה הם עלולים להיבהל , מניסיון , אני נראת כמו שרק עם המסיכה ☺

היא משאירה את העור שלי נעים מאד ולא מייבשת לי אותו ,

מה שכן ממליצה לשים אותה במקרר שמתי לב שאם כל החום היא נהיית קצת נוזלית , אני לא יודעת אם זה יקרה לכל אחת אבל יחסית בחדר שלי מאד חם וחנוק בקטע שלפעמים גם האודמים שלי נמסים לי קצת , אז ממליצה לשים במקרר בעיקרון גם קרמים אני מאד אוהבת לשים במקרר זה מאד מרענן אחרי מקלחת בחום הזה ....

 

אפשר לרכוש אותה באתר גלאם גורו לרכישה -לחצו כאן -

 

מקווה שאהבתן ונתראה בפוסט הבא ,

 

בייוש ♥♥♥

 
 
 
 
 
 
**גילוי נאות- המוצר התקבל לסקירה 

תגובות

רשומות פופולריות

תעשו לייק לעמוד פייסבוק...

glam guru

guilty