reviews : l'oreal , revlon ,laline ...

 

 

ערב טוב לכולם !!!

אז היום אני כותבת את הפוסט הראשון שלי , ובתור פוסט ראשון העדפתי על כמובן ללכת על סקירה ,

מי שעוקבת אחרי באינסטגרם בטח כבר ראתה וקראה את הסקירות ומי שלא אז הנה ...

קריאה נעימה !!!





בטח לפי התמונה ראיתם שמודבר באודם / בגלוס ליתר דיוק
זהו גלוס של חברת רבלון מהקולקציה  של הקולורסטיי הוא בגוון
Parisian passion 005
הוא מין סגלגל שזיף כזה ממש יפה במיוחד לחורף...
יש שתיים עשרה גוונים בקולקציה של הגלוסים , הגלוס מועשר בויטמין
E
ובאלוורה...
האפיליקטור/ספוגית למריחת הגלוס מאד נוחה , ממש נוח למרוח את הגלוס על השפתיים...
לגבי המרקם בפעם הראשונה עד שקלטתי את השיטה נבהלתי מהגלוס שמתי על השפתיים וזה פשוט לא נמרח לי בצורה אחידה , כמה שהייתי מורחת זה היה כאילו שהשפתיים לא "תופסות" את הגלוס עד שקלטתי שזה נמרח רק כשהשפתיים יבשות לחלוטין !! במקום שהשפתיים שלי היו יבשות היה גלוס ,איפה שהיה "רטוב" זה לא היה נתפס על השפתיים ...
המרקם עצמו מאד ג'לי וזה ממש לא משהו שלא נעים על השפתיים , להפך זה מה שהופך אותו מיוחד כי לא מרגישים אותו על השפתיים כלל הוא לא דביק בכלל, הוא מאד מבריק , והוא לא זז מהשפתיים עד האכילה ברגע שאוכלים זה מתחיל לרדת אבל אם את לא אוכלת הוא יכול להחזיק איזה 4 שעות למרות שזה רק גלוס הוא נחשב בעניי לעמיד, זה נראה כאילו שהצבע נחתם על השפתיים ואז אם נגיד את מורידה אותו אם מגבון או משהו אחר זה יורד אבל יש עדיין צבע "שחתום " על השפתיים וגם כמו שאמרתי קודם לא מרגישים אותו בכלל על השפתיים הוא גם לחותי , ונותן סוג של תחושה של רעננות על השפתיים בגלל המרקם הג'לי .
עוד יתרון הוא פיגמנטי מאד לפחות הצבע שאני לקחתי מאד פיגמנטי לגלוס....
אז אני בהחלט ממליצה עליו ויכולה לומר שאני מאד רוצה לנסות עוד צבעים ...
המחיר שלו הוא בסביבות
100 ,110
אני יודעת שעד לא מזמן היה  1+1 בפארמים או
40 % הנחה יכול להיות שיש עדיין ...


נ.ב: הוא עוד יותר מושלם מעל לאדום אחר בגוון דומה לו הוא מושלם מעל האודם REBEL  של מאק

או למחיר קצת יותר זול טוב קצת הרבה אני קופצת מ- 92 שקל ל- 4.50 האודם של ביוטיקר מס' 59

ממש ממליצה לכם לנסות את השילוב זה נראה מושלם !!

 

בטוח חלקכם יודעים שחברת ללין השיקה  ליין של איפור בנוסף לליין שלהם של מוצרי טיפוח וכו'...
לא ניסיתי את כל המוצרי איפור שלהם רק את הברונזר שלהם ניסיתי. זהו המוצר הראשון שלי מחברת ללין לא קניתי שם אף פעם אפילו לא מוצרי טיפוח ....
בעקרון הופתעתי לטובה כי זו היא חברה שמתמחה במוצרי טיפוח ופחות באיפור אבל בהחלט אני יכולה לומר שהם שיחקו אותה!! כי הייתי בטוחה שאני לא יאהב את הברונזר ... אני רציתי לנסות את הסמקים שלהם אבל המוכרת אמרה לי שהם לא מיצרים אותם יותר 😥
לברונזר קוראים :
Let's Bronze
הוא עלה לי :
29.90 ₪
הוא מגיע בקרטון לבן אם הכיתוב של השם שלו ....
ואז כשרואים אותו אפשר לומר שאת מסודרת לפחות ל10  שנים הוא ענק והעיצוב שלו מאד הזכיר לי את הטרקוטה של חברת גרלן ( אחת מהם כי יש להם כמה )
כשפותחים את האריזה יש מראה עגולה, גדולה .
הברונזר מעוצב בצורה של גלים מאד יפה
הוא מאט ,הוא חום  אבל יש בו עדיין כתום (כמו כל ברונזר ) אבל לא יותר מדי, שזה נותן לו עוד נקודה כי אני פחות מתחברת לברונזרים יותר מדי כתומים....
נוח להניח אותו כי ניתן לטשטש אותו ממש בקלות , למרות שהוא לא כזה פיגמנטי עדיין לא צריך כמות גדולה של חומר כדי להניח אותו על הפנים וגם אם בטעות את שמה יותר מדי אז זה לא כל כך נורא כי כמו שאמרתי אפשר לטשטש אותו ממש בקלות ....
מי שבעלת עור כהה אני לא חושבת שיראו אותו כל כך כי כמו שאמרתי קודם הוא  לא כל כך פיגמנטי....
אם הייתי צריכה לתת לו ציון בוודאי שהייתי נותנת לו :
10/10
הוא זול , מכיל כמות ענקית של חומר ,קל לטשטש אותו , יש לו מראה גדולה , הוא מאט לגמרי , לא יותר מדי כתום :
מה  אני יכולה לבקש יותר מזה ? 
😊
 
 
התחלתי בסקירה על אודם אז למה לא לסיים בעוד סקירה על אודם ...

 לוראל אינפלייבל...
יש לי את גוון
RAISIN REVIVAL-212  
זהו שפתון דו צדדי (צד אחד חומר של השפתון צד שני לחות ) השפתונים מגיעים ב16 גוונים וכתוב שהם עמידים ל24 שעות ...
הפורמולה מכילה ג'ל וחומצה היאלורונית...
השפתון מגיע במרקם נוזלי ...
ראשית מורחים את השפתון אם הצבע ולאחר 2 דקות של ייבוש מורחים את הלחות זה ממש כמו ליפ באלם אם לא בא לכם לקחת את השפתון כדי כל הזמן לשים שוב מהלחות פשוט קחו ליפ באלם רגיל ...
הייתי ממליצה קודם לקחת קצת מהחומר ולעבור מסביב לשפתיים אם מברשת כמו תוחם ככה אחר יהיה לכם יותר נוח וזה יהיה יותר מדוייק ....
אז לגבי העמידות :
כשניסיתי אותו בפארם אני בהתחלה מרחתי על היד ואז ניסיתי להוציא אם מגבון וזה לא ירד ושיפשפתי כל כך חזק שזה כבר התחיל לכאוב אבל נאדה, זה לא ירד ....
ניסיתי גם על השפתיים ואכן זה באמת לא ירד כמה ששיפשפתי זה לא ירד ....
עכשיו לא הייתי אומרת שהוא עמיד ל24 שעות אלא אם כן לא תאכלו 😊 אבל הוא כן עמיד לפחות ל:
6,7 שעות שמתי אותו במשהו כמו אחד בצהריים והוא התחיל והורדתי אותו במשהו כמו שמונה כי הוא התחיל להיתפורר באמצע השפתיים שזה אגב אחד מהדברים ההכי מעצבנים אצל אודמים עמידים , הוא שורד גם באוכל (אני פחות חושבת שהוא ישרוד אם זה יהיה אוכל ממש שומני ) וגם בשתיה....
הדיילת אמרה לי שהוא שורד לילות שבת וזה אני כן מאמינה שהוא יכול לשרוד לילה אבל רק אם לא תוכלי לפני או שממש תיזהרי כשאת אוכלת .... אין לי משהו רע לומר עליו גם כמו שאמרתי לפני יש 16 גוונים אז אני מאמינה שכל אחת יכולה למצוא גוון שהיא תאהב הוא עולה משהו כמו
122 ₪ לפני הנחה אני אישית קניתי אותו במבצע היה נראה לי משהו כמו 50 או 60 אחוז הנחה .....
מקווה שאהבתם..
ואם יש לך את המוצרים האלא בבית גם אני אשמח לדעת מה חשבת עליהם ...
כפי שאמרתי בהתחלה אני מעלה סקירות גם לעמוד שלי באינסטגרם ואני לא תמיד מעלה אותם לבלוג אז שווה לך לעקוב או להציץ מדי פעם ...
https://www.instagram.com/l.l.beauty.b/
 
רוצה לקבל עדכונים מתי שפוסט חדש עולה לבלוג אז בוא תירשמי זה לוקח כמה דקות , זה חינם וזה גם עוזר לי אז אם תוכלי אני ממש אשמח (זה בהירשמו אלי)... 

תגובות

רשומות פופולריות

תעשו לייק לעמוד פייסבוק...

glam guru

guilty