! morphe palette review & swatches

בס"ד

 

 

הייוש לכולן ,

 מקווה שכולכן בסדר , 

אני לא יודעת מה אתכן אבל אני סופר מתרגשת ומבסוטית מזה שהחורף ממש בפתח , אני פשוט אוהבת חורף ברמות שאני לא יכולה להסביר , רק המחשבה של השוקו חם מתחת לפוך מול איזה סרט מגרה אותי ,

או האיפור הכהה האודמים הכהים , בקיצור נראה לי הבנתן אני אוהבת חורף , טוב תאכלס זה קצת מובן מאליו בצרפת מזג האויר לא היה כל כך חם במיוחד, בילדות שלי ...

אז הפוסט היום הוא פוסט שאתן ביקשתן 

אז ראיתן שרכשתי כמה פלטות של חברת מורפי לפני בערך חודש וקצת .

ובקשתן שאני יעלה סקירה .

אז  כמו שאומרים 

בקשתן קבלתן☺ 

 

אני יתחיל עם הפלטה הראשונה  שקניתי של מורפי ואין מצב שלא שמעתן עליה 

הפלטה הראשונה שז׳קלין היל הוציאה איתם 

 

האריזה מאד יפה ונקייה כשפותחים אותה רואים את מה שז׳קלין רשמה לעוקבים שלה  (מודה שאני גם עוקבת אחריה כבר כמה שנים טובות אפילו😛

 

 

 

כמו שאתן רואות אין מראה ,

הרבה התאכזבו מיזה , לי זה לא משהו שמפריע כל כך זה לא שחסר  מראות   .

כן הייתי יותר שמחה אם היה מראה אבל תאכלס לא יודעת אם זה היה נוח כי הפלטה מאד גדולה .

 

הפלטה מכילה 35  צלליות חלק  מאט וחלק שימריות 

 

בואו תראו סוואצים 

 

 

 

 

 

 

 

 

טוב אז במילה אחת , הפלטה הזו 

מ-ו-ש-ל-מ-ת 

הפיגמנט היסטריייי  וקל לטשטש אותן קל לעבוד איתן , 

אני אישית לא אוהבת להניח את הצלליות השימריות עם מברשת אני מעדיפה עם האצבע וגם  עם הצלליות השימריות ממש קל לעבוד איתן

 

והפלטה עולה סה״כ 38$

שזה ממש שווה  לכמות צלליות שמקבלים ובאיכות הזה.

 

למי שעדיין לא יודעת בנוסף לפלטה הזו ז'קלין ומורפי יצאו בעוד 2 שת״פ הם הוציאו עוד 4 פלטות קטנות יותר , והיא הוציאה איתם גם קולקציית מברשות ,

אני גם מאד מעונינת לקנות את המוצרים החדשים,

  אבל מאז "שביוטי ביי" הוציאו את מורפי מהאתר שלהם זה יותר קשה "בקאלט ביוטי" עדיין אין את הפלטות והמברשות ובאתר של "מורפי" המשלוח סתם יקר בטירוף (לדעתי לפחות ...)

 ברגע שאצליח להניח את ידיי על המוצרים האלה אני יעדכן באינסטגרם ,

ועל הדרך אם אתן עוד לא עוקבות אחריי שם אז זה הזמן (l.l.beauty.b)

 

הפלטה הבאה היא 35f 

 

 

 

 

 

 

גם פלטה מאד יפה כמעט כל הצלליות  שימריות ויש רק 7 שהן מאט .

לדעתי זה גם אחד החוסרים בעניי בפלטה שאין בקושי צלליות מאט אפילו בתור צלליות מעבר אין מספיק מבחר (לטעמי לפחות .)

 

גם בפלטה הזו אין מראה והאריזה היא מפלסטיק הפעם ולא כמו של ז'קלין שהיא מקרטון ...

לגבי האיכות ,

אין מה לומר האיכות ממש טובה הן כן קצת פחות פיגמנטיות לעומת של ז'קלין ,

אם של ז'קלין אני רק נוגעת ממש בקטנה בצללית וזה ממש מספיק  ...

אבל חוץ מזה פלטה ממש יפה קל לטשטש גם את הצלליות והצלליות השימריות כאן היסטריות !!

אז מי שאוהבת מאד צלליות שימריות זה הפלטה עבורך ...

 היא עולה 24$

 

והפלטה האחרונה היא ה  350m

 

 

 

 

 

 

 

ולעומת 35f יש בה רק צלליות שהן מאט

מבחינת איכות אותו דבר אין לי מה לומר הן פיגמנטיות קל לטשטש אותן וכו...

אבל היא לדעתי קצת משעממת ,

גם בגלל שיש בה רק צלליות שהן מאט וגם בגלל שהגוונים יותר מדי דומים אחד לשני .

אני כן אוהבת אותה והיא כן שימושית אבל עליה הייתי פחות ממליצה מ2 האחרות .

מי שמאד אוהבת גוונים,

חומים אדומים כתומים  קיצור משפחת הגוונים החמים תאהב את הפלטה , יש בה אחלה צלליות מעבר .

אבל כמו שאמרתי אותי היא קצת משעממת כי הגוונים דומים מדי ...

 היא עולה 24$

 

אגב לכל מי ששואלת איפה אני הזמנתי את הפלטות ,

אז הזמנתי מאתר ביוטי ביי והן עלו לי הרבה פחות מהמחיר המקורי את 35F וM350 הזמנתי כשביוטי ביי הוציאו את מורפי מהאתר והכל היה ממש מוזל אז יצא לי משהו כמו 14$ לאחת אם אני לא טועה .

ממש באסה לדעתי שאין יותר מורפי בביוטי ביי ...

 

בקרוב יעלה לאינסטגרם סרטון איפור אם אחת מהפלטות , נשאר לכן רק לחכות ☺

 

 

מקווה מאד שאהבתן ,

ונתראה בעז"ה בפוסט הבא ♥♥

תגובות

רשומות פופולריות

תעשו לייק לעמוד פייסבוק...

glam guru

guilty