Bold Mascara by CARELINE - \ מסקרה בולד של קרליין



שבוע טוב לכולם ....
למרות שהמסקרה בולד של קרליין יצא כבר מזמן וכבר ממש לא חדשה
היא נחשבת כחדשה בקולקצית האיפור שלי ...
רציתי לנסות אותה כבר מזמן אבל כל הזמן יצאתי בלעדיה מהפארם מכל מיני תירוצים שהמצאתי לעצמי ...
ובפעם האחרונה שהייתי בפארם, היא היתה במבצע ויותר מזה , היא גם היתה האחרונה במדף, היא חיכתה לי כמו ילדה טובה ...
יאלה בואו נעבור לסקירה עצמה אני יחסוך ממכם את הסיפורים המשעממים שלי😊
קרליין מבטיחים שהמסקרה בולד עושה אפקט מרשים לריסים גדולים וארוכים , היא אמורה לתת נפח לכל ריס וריס וגם לריסים הקטנים יותר ...
האריזה של המסקרה היא אריזה קלאסית שחורה ...

 
 
 
 
 


המברשת עצמה סיליקונית קטנה וקצרה וגם הסיבים הסיליקוניים קצרים מאד כל שאפשר להגיע ממש לשורש הריסים...


 


אני אישית פחות מתחברת למברשות כאלא אני יותר אוהבת את המברשות הרגילות כמו של קולוסל של מייבלין (זוהי המסקרה הפייבוריטית שלי לבנתיים ) אבל כן יש לי כמה מסקרות , אם מברשת סיליקונית שאני אוהבת כמו volume million lashes של לוראל (שהיא לצערי נגמרה ) או המסקרה false lash wings   איך שאני מרחתי את המסקרה ישר ראיתי את האפקט  של האורך אבל לא של הנפח  ...

היא שורדת במשך כל היום לא נמרחת בכלל ....
אני לא יודעת אם היא תשרוד דמעות , לא יצא לי לבכות איתה , אבל מה שכן ניסיתי איתה זה להיתקלח איתה ,טוב זה לא היה הרעיון הכי טוב שהיה לי כי הייתי נראת כמו פנדה אחר כך , אני חושבת שהיא יכולה לשרוד דמעות אם אחר כך את לא נוגעת בעניים  ( אלא אם כן את רוצה להיראות אותו דבר כמוני אחרי שיצאתי מהמקלחת איתה ) מה שכן טוב באפקט של העניים של פנדה זה שאת יכולה לחסוך כסף לפורים רק המסקרה מקלחת ונגמר הסיפור 😂 (לא ממליצה לך אם יש לך ילדים קטנים בבית!! )

טוב ועכשיו רציני ...
החסרון הגדול שלה, לפחות בעניי זה הכמות של החומר שהמברשת נושאת איתה , יש באמת יותר מדי חומר, ככה שהיא מדביקה את הריסים.. אז עדיף לכן להיצטייד בנייר כדי לנקות אותה קצת לפני שאתן מורחות אותה או גם טוב להיצטייד במברשת כדי לסרק את הריסים (זה מה שאני אישית עושה אני לוקחת מברשות נקיות של מסקרות שנגמרו ) בגלל שהפורמולה לחה אז לוקח לה קצת זמן להיתייבש ...

ומה שמאד מעצבן איתה זה שהיא מאד מלכלכת אבל מאד לא יודעת אם זה רק לי שיש בעיה איתה,

אבל אני כל הזמן מתלכלכת אם זה בעפעף או מתחת לריסים הקטנים ...וגם חסר הנפח שהיא אמורה לעשות...

 

רואות את הלכלוך , וזה עוד היה לפני שניקיתי את הלכלוך שהיה לי על העפעף ... הייתי חייבת להראות לכם כדי שתראו באמת גם את החסרונות שלה... אבל על האורך שהיא עושה אין לי מה לומר ...רק חבל שאין נפח כי זה נראה שאין לי הרבה ריסים , אז הטריק שאני עושה שלא עשיתי לתמונה ,זה לשים עפרון שחור בקו המים העליון ואז זה נותן כאילו אפקט שיש יותר ריסים  ...


אני לא מתחרטת שקניתי אותה, כי היא טובה, היא מאריכה לי את הריסים והכל אבל  כן צריך לעבוד איתה ...
אני כן ממליצה אותה למי שיש זמן להתארגן כי כמו שאמרתי צריך לעבוד איתה טוב , צריך סבלנות ואז באמת שתראו את האפקט המושלם שהיא עושה לריסים והיא גם ממש שחורה שזה גם עוד משהו שאני מאד אוהבת , אם אין לך סבלנות בבוקר או שאין לך זמן לא הייתי ממליצה לך עליה ....
התלבטתי אם להראות לכן  עוד תמונה שלי אם המסקרה כי האפקט שהיא עושה שונה על כל אחת ואחת, האפקט שהיא עושה לי יכול להיות שיהיה שונה אצלכן , אבל בסוף כן החלטתי להראות תמונה שלי אם המסקרה הזאת / בלי מסקרה/ ואם המסקרה שאני לבנתיים מאוהבת בה😍!!

טדהההההםםם

 
 

מקווה שאהבתם ...שיהיה שבוע מושלם לכולם ושיהיה שבוע שקט!!!

אם יש לך כמה דקות אל תשכחי להירשם לבלוג כדי לקבל עדכונים(בהירשמו אלי) זה מאד יעזור לי

ולעשות לייק לעמוד פייסבוק אפשר לעשות כבר מהבלוג עצמו באחד הגדג'טים...

את יכולה לעקוב אחרי באינסטגרם  אני גם שם מאד פעילה אני מעלה לפעמים לשם סקירות שאני לא מעלה לבלוג...

 

תגובות

  1. מסקרה מעולה אני תמיד חוזרת אליה

    השבמחק
  2. פוסט מהמם ותמונה ממד יפות

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

הוסף תגובה

רשומות פופולריות

תעשו לייק לעמוד פייסבוק...

glam guru

guilty