טיפוח העור בחורף...

 
בס"ד
 


הייוש לכולן .

מה שלומכן ?

מקווה מאד שכולכן בסדר ושעובר עליכן שבוע נפלא ... 

אז לפני בערך שבועיים וקצת הייתי בהשקה מאד מענינת של חברת Footlogix. 

מדובר במותג פדיקור רפואי  שמוכר ברחבי העולם והושק לא מזמן בארץ ... 

אם הגעת לפוסט הזה סימן שגם את סובלת מבעיות עור יבש וקשה ברגליים ... 

אז בואו נעבור ישירות לתוכן הסקירה ...

מה שמייחד את החברה הזו לעומת אחרות , זה שהדגש של החברה הזו היא קודם כל פדיקור בריא וכפות רגליים בריאות לגמרי ואחרי זה היופי ...

המותג מיועד גם לנשים בהיריון , חולי סכרת ובעלי מחלות ויראליות .

בהשקה עצמה פינקו אותנו גם בפדיקור עם המוצרים שגם קבלנו כל אחת לסקירה .

כשסיימתי את הפדיקור הרגליים שלי הרגישו ממש חלקות כמו של תינוק ☺

אז אלה 

המוצרים שקבלנו .

 

מרכך יבלות (עור קשה) -

 

מוצר פשוט גאוני , זה תרסיס שמרכך את העור הקשה  , צריך רק לרסס כמובן , ולהמתין ממש כמה דק ואז להתחיל ״ולשייף״ את הרגל וזה מוציא ממש תוך כמה דק את העור הקשה . 

קבלנו גם את הפצירה שלהם , ממש אחת הטובות שיצא לי לנסות היא דו צדדית ממש איכותית  והכי חשוב היא לא פוצעת את העור ...

והמוצר האחרון זה 

מוס לעור קשה- 

 

המוס הוא גם מרכך את הרגל מחדיר בעור לחות  ומשאיר תחושה של רגליים נעימות ורכות...

מה שאני הכי אהבתי במוס הזה , זה שאין בו שמנים הוא נספג ממש מהר , וככה גם מאפשר לשים נעליים ממש כמה שניות אחר כך ... 

ממש ממליצה על המוצרים האלה למי שסובלת מעור קשה ויבש , גם למי שבינינו הולכת לטבול במקווה זה ממש עוזר כדי להוציא את העור הקשה לפני טבילה ...

ממליצה בחום, ותכלס זה חוסך מללכת כל פעם למישהי שתעשה לך פדיקור אני אישית פחות מתחברת כשעושים לי פדיקור זה פחות נעים לי במיוחד כי זה מדגדג .

ניתן לרכוש את המוצרים האלו במכוני הטיפוח של נייל סטודיו או גם ברשת נייל סטודיו ... 

יש מידע מלא באתר של נייל סטודיו.


 

והמוצר הבא שגיליתי לאחרונה הוא הקרם ידיים של חברת קמדיס .. 

קרם ידיים מסדרת הdry skin 

 

מאז שיש לי אותו הוא לא יוצא לי מהתיק פשוט מושלם , יש לו ריח ממש טוב ריח של טבע של צמחים , 

מי שיש לה עור יבש בעיקר בחורף ממליצה בחום על הקרם הזה בשבילי הוא עובד ממש טוב אני מאד אוהבת אותו ...

והקרם גם לא מכיל פרבנים .

ניתן לרכוש את הקרם באתר של קמדיס 

מקווה מאד שאהבתן ,שיהיה חודש טוב ומבורך לכולן !!

ונתראה בעז״ה בפוסט הבא♥♥

 

תגובות

רשומות פופולריות

תעשו לייק לעמוד פייסבוק...

glam guru

guilty