אודם חדש ופלטה חדשה לבית עפרה - סקירה -

בס"ד

הייוש לכולן ,
 מי רצתה פלטה מהממת לחגים ולא קיבלה  ?
 קבלו את הפלטה החדשה והמהממת של חברת עפרה , אני מקדישה לה פוסט כמעט רק לה , הייתי חייבת להוסיף גם את , איך לא , האודם החדש של , עפרה  בגוון אמסטרדם ,











אני יתחיל לפרט על
 הפלטה ,
 אז תקופת החגים אצל הנוצרים התחילה ומלא  חברות משיקים מוצרים חדשים לכבוד החגים  ואצל חברת עפרה החליטו להשיק עוד פלטה  מאד פרקטית יש בה הכל למי שצריכה לנסוע ולא רוצה להביא איתה מלא  איפור ,
 

הפלטה נראת ככה 










היא כוללת 6 צלליות משי ו2 שהן מאט , 4 סמקים , ברונזר
 ושימר
 קבלו סווטצ׳ים, כי  אי  אפשר בלי...






זה כמובן  הסמקים , הגוון ההכי אהוב עלי הוא  מין ורוד פטל כהה כזה אני מתכוונת לגוון  b-29  הגוון apricot אני משתמשת בו כדי לקבע בסיס צלליות כי בקושי רואים אותו עלי בתור סומק  pink satin -הוא ורוד מאד בהיר אני אוהבת לערבב אותו אם candy apple





bark- צללית חומה מאט , אני משתמשת בה לגבות , 

triple black- צללית שחורה שנבנת צריך לעבוד איתה בשכבות כי היא צללית שחורה לא מאד פיגמנטית ,







אין כל כך צורך לפרט את היופי של הצלליות האלה פשוט מהמם , אני נהינת רק מלמרוח על היד ולהתלהב כל פעם מהפיגמנט ,





blissful -  זה אחד מהשימרים  שלהם



Americano bronzer - זה ברונזר שימרי



essential - צללית שימרית אדמדמה כזו ואם קצת חום



plastic -צללית שימרית בגוון לבן פנינתי



winterberry-היא פחות שימרית משאר הצלליות היא בגוון חמוציות כזה , היא מהממת ,



gold rush- צללית שימרית בגוון מוזהב



bohemian -צללית חום כהה\שוקולד  שימרית



millenium gold - צללית שימרית בגוון שמפניה הייתי אומרת מזכיר קצת את השימר של תם בר היוטיוברית  ...



הפלטה עולה 250 ש"ח כולל משלוח באתר גילטי ,



מי שרוצה לרכוש אותה -לחצי כאן-


(היא כרגע לא במלאי אבל אתן יכולות להירשם לרשימת המתנה ויעדכנו אותכן ישר במייל איך שהיא חוזרת למלאי )



ועכשיו נעבור לאודם החדש שהצטרף לא מזמן לאודמים של עפרה


מדובר בגוון אמסטרדם הוא מקולקציית אספרסו, הוא מהמם לחורף בין סגול עם קצת אפור בקיצור מהמם ומושלם לחובבות גוונים נועזים וכהים לחורף ...




הפורמולה היא אותה פורמולה , מה שכן זה שעלי אישית הוא נראה פחות כהה לעומת מה שהוא נראה באריזה , לכן אני אוהבת , לשים 2 שכבות כדי שהוא יראה יותר כהה , אבל גם אם שכבה אחת הוא נראה מ-ה-מ-ם , אבל מה לעשות שאני חובבת כהה במיוחד לחורף ...



אפשר לרכוש אותו באתר גילטי , מי שרוצה לרכוש אותו - לחצי כאן-

זהו להיום מקווה שאהבתן ,

 ונתראה בעז"ה בפוסט הבא , 
שבוע טוב וחודש טוב ומבורך לכולן  ♥♥


גילוי נאות - המוצר התקבל לסקירה

תגובות

רשומות פופולריות

תעשו לייק לעמוד פייסבוק...

glam guru

guilty