קוקוס קוקוס מטפטף ....

הייוש לכולם ,

קודם כל ממש סליחה המון זמן לא הייתי פה אני מרגישה שעבר המון המון זמן מאז שישבתי  וכתבתי פוסט עכשיו שאני מתחילה לרשום את הפוסט אני רואה כמה שהתגעגעתי לזה ... 

אז כבר נגמר החורף ואנחנו באביב ואם כל עונה חדשה  שמגיע בדרך כלל ריח אחר של מוצרי טיפוח מושך אותי.

לא יודעת מה איתכן אבל אני בזמן האחרון התאהבתי בריח של קוקוס , 

מי שקראה את  הסקירה שעשיתי על הקופסא אחת לפני האחרונה של גלאם גורו יודעת שממש אהבתי את הפילינג שהם שלחו בקופסא של חברת לבידו בריח של כמובן קוקוס ומאז פשוט התמכרתי לריח , אני חייבת למצוא נר בריח של קוקוס  לי אישית זה מזכיר חופש בריכה ים בגלל השמן קוקוס ...

בואו נתחיל עם המוצרים האחרונים שניסיתי שבריח ניחוח של קוקוס , 

אם כבר דיברתי על הפילינג של חברת לבידו אז אני יתחיל איתו ,

 

*מדובר בפילינג עם מלח מים המלח לגוף, בריח כמובן קוקוס  יש בו גם קצת שמנים , וגם לאחר השימוש יש עדיין תחושה של שמן על הגוף לי אישית זה לא מפריע כי אז אני אוהבת לפזר אותו יותר עד שזה נספג וזה משאיר  על הגוף ריח ממש טוב  , אני משתמשת בו פעם בשבוע או פעם בשבוע וחצי .

 ממש ממליצה אפשר לרכוש אותו באתר גלאם גורו הוא בדיוק במבצע  חד פעמי מאד מאד שווה !!!

לרכישה לחצו כאן    

המוצרים הבאים זה קרמים של חברת ללין , טוב אני לא מחדשת לאף אחת פה שאפשר למצוא המון מוצרים ממש טובים בללין ניסיתי דיי הרבה מוצרים,  ומה שאני מאד רוצה לנסות זה את הנרות שלהם שמריחים ממש טוב אבל אני לא יודעת אם הריח מופץ בצורה טובה או שלא מריחים בכלל אם מישהי נסתה ויודעת אם הם טובים או לא אשמח אם תגידו לי...

יש להם קרם שמגיע גם בקצף אבל אני אישית יותר מעדיפה את הקרמים בגרסה הרגילה,  

 

 

 

 

 

מדובר באריזה מוקטנת המכילה קרם לגוף קרם לידיים וקצף אמבט בכמובן ריח  של קוקוס , הקרמים נספגים ממש מהר בגוף ומשאירים ריח ממש טוב על הגוף , ואת הקרם ידיים אפשר לזרוק בתיק ולקחת לכל מקום כי זה גרסה מוקטנת הקצף אמבט גם ממש נחמד אבל אני לאחרונה יותר מעונינת בשמנים לאמבטיה... 

 

זה מבשם לגוף גם בגרסה מוקטנת , מי שלא אוהבת ריח מתוק ממליצה לכן לא להתקרב אליו  יש לו ריח מאד מתוק בהתחלה כשמתיזים אותו יש לו ריח לא טוב אבל אחרי זה הריח הולך וניהיה יותר נעים .

 

והמוצרים הבאים בריח של קוקוס הם מוצרים לשיער של חברה ממש טובה שבטוח מוכרת לכולן  וזאת חברה  מאד מאד נגישה לכולם , מדובר בחברת *פינוק .

 

 

 אז יש כאן שמפו מרכך ותחליב רחצה וכולם   במהדורה מוגבלת , אני יודעת שהרבה לא מנסות מוצרים של פינוק כי מדובר בחברה שהיא כביכול ״זולה מדי״ אני אישית לא מסכימה אם זה ולדעתי אפשר למצוא מוצרים ממש טובים גם בחברות שהן הרבה יותר נגישות לכולם וחוץ מזה במרכיבים יש גם שמן  קוקוס וחמאת שיאה בתחליב רחצה  , קיבלתי אותם לסקירה לפני קצת פחות מחודש וחלק מהם כבר ריקים ולא רק שאהבתי אותם אלא גם קניתי אותם שוב , תאכלס איך שלא , כשמדובר במחיר כל כך  נגיש ...

 

המוצר האחרון הוא של חברת פלמוליב ...

 

 


זה לא בדיוק  סבון הוא לא מקציף כמו סבון רגיל  , המרקם שלו יותר קרמי כזה עם גרגירים(פילינג)

יש בפנים תמציות קוקוס וחמאת חוחובה

 

 למרות שהגרגירים בפנים מאד מאד עדינים אני לא משתמשת בו כל יום יותר משהו כמו פעם פעמיים גג שלוש בשבוע ...

 

את מוצרי פלמוליב אפשר לרכוש בסופר פארם במשביר ובסופרים  , מוצרי פלמוליב הרבה פעמים במבצע אז שווה לבדוק ...

זהו להיום מקווה מאד שאהבתם ונתראה בפוסט הבא ❤

**גילוי נאות -המוצרים המסומנים ב* התקבלו לסקירה 

תגובות

רשומות פופולריות

תעשו לייק לעמוד פייסבוק...

glam guru

guilty