קולקציית החורף החדשה מבית עפרה /Vintage Vineyard Collection by ofra cosmetics

-for the   English version pls -press here-  

 

הייוש לכולם ,

לא מזמן נחתה אצלי הקולקציה החדשה של השפתונים החדשים של עפרה ה Vintage Vineyard Collection

מדובר בקולקציה חורפית במיוחד בגווני יין וכל אודם נושא שם של יין ,

אז הקולקציה מורכבת מארבעה גוונים ואצלי נחתו שלושה ,

אלה הגוונים שנחתו אצלי ,





אבל אחרי שראיתי איך נראה הגוון הרביעי לא יכלתי שלא להשלים את המשפחה , משפחה תמיד צריכה להיות שלימה ,מה ? אתן לא מסכימות איתי ?  אסור להשאיר לבד בצד חלק ממשפחה אז בקיצר רכשתי גם את הגוון האחרון ,

 

אז קבלו את המשפחה בשלימותה ,




הנה עוד כמה תמונות כדי לעשות לכן חשק ליין ,






אז בואו תראו את הייצורים המדהימים האלה ,

 

נתחיל עם ההכי עדין ,




Tuscany -  מדובר בגוון חום בהיר עם תת גוון חם , הוא בגימור מאט , עלי הוא נראה ממש יותר כהה מאיך שהוא נראה באריזה ,  גוון יחסית עדין לעומת האחים שלו , אני בטוחה שכל החובבות ניודים שבינינו ממש יעופו עליו , וגם אני בתור חובבת אודמים כהים מאד אוהבת אותו כי הוא לא יותר מדי ניודי ,אני גם מאד אוהבת לערבב אותו עם ברוקלין של עפרה ...



 

הגוון הבא הוא קצת יותר נועז ,




 Cape town - הוא מין סגלגל ורוד כזה ,  מאד יפה אני ממש עפה עליו , הוא יכול להתאים להמון גווני עור ...

 והוא בגימור מאט ...

 
 
 
 
 
 
 
 
 

הגוון הבא איך שראיתי אותו באריזה ישר נדלקתי עליו מדובר בגוון ,

 


 

Bordeaux-  גוון סגול מאד כהה מתקרב קצת לכחול איך שראיתי אותו באריזה ממש התאהבתי בו , אבל הבאסה זה שעלי הוא מתקבל ממש קרוב לשחור וזה לא מחמיא לי אז אני מערבבת אותו עם גוונים יותר בהירים , נראה לי שעל מישהי מאד בהירה הוא יראה ממש יפה , גוון ממש מהמם חבל שהוא פחות מתאים לי , הוא גם בגימור מאט ...

 
 
 

 

והגוון האחרון  מי שעוקבת אחרי באינסטגרם כבר ראתה אותו מדובר בגוון המיוחד של הקולקציה הזאת ...

 
 
 

Napa valley - גוון מאד מרשים סגול מטאלי הוא פשוט ה-ו-ר-ס בפעם הראשונה שניסיתי אותו נשארתי כמה דקות מול המראה כמו איזה עבלה ולא הפסקתי לומר ולהסביר לאחרים  כמה שהוא מושלם ונראה מהמם ואההההההה הוא נראה מושלם קיצר רציני הייתי נראת עבלה אבל אני בטוחה שעוד הרבה ממכן מצליחות להיזדהות איתי עכשיו ...

 

 

 מימין לשמאל Tuscany , cape town , bordeaux

 מימין לשמאל napa valley , Tuscany

קולקציה מאד מרשימה בעניי , כמו כל המוצרים של עפרה שניסיתי עד עכשיו , עפרה ממש הפציצו במוצרים מדהימים השנה !!

אפשר לרכוש את כל הגוונים באתר גילטי     - לרכישה לחצי כאן-

מזכירה שבגילטי בקניה מעל 150 המשלוח חינם ...

 

זהו להיום מקווה שאהבתם , ושיהיה המשך שבוע מושלם,  ושנשמע רק בשורות טובות!!!

אוהבת ♥♥♥

 
 
 
 
 
***גילוי נאות - cape town Tuscany וbordeaux  התקבלו לסקירה

תגובות

רשומות פופולריות

תעשו לייק לעמוד פייסבוק...

glam guru

guilty