סקירת מוצרי Younique...


-for the   English version pls -press here-         

-pour la version en français -clique ici-

 

 

שלום לכולם מקווה  שכולכם בסדר , ושעובר עליכם חג שמח !!

אז היום אני הולכת לסקור כמה מוצרים של חברת younique   

 

יכול להיות שרובכם מכירים לפחות מוצר אחד שלהם שזה אחד ההכי מפורסמים שלהם וזאת המסקרה עם הסיבים שלהם היה הרבה רעש סביבה במיוחד ביוטיוב , וגם על החברה עצמה היה המון רעש ושמעתי המון דברים טובים על החברה...

 , אז כשהייתי בצרפת חברת יוניק שלחה לי כמה מוצרים לבחירתי להיתנסות, ובחרתי כמובן במסקרה כי הייתי ממש סקרנית לנסות אותה בחרתי גם בפלטה ובכמובן אודם לא היה מצב שאני לא יבחר באודם !!
אז דווקא אני לא יתחיל עם המסקרה נשאיר את מה שהכי מסקרן לסוף ובוא נתחיל.


אז קודם כל חברת יוניק  היא אינטרנטית יש אותה רק באינטרנט אין להם חנות , האנשים שהקימו את החברה ,  אמרו שהמטרה של יוניק היא כאילו לעלות את הביטחון של כל הנשים שיש מסביב לעולם בזכות מוצרים שהם איכותיים יותר , לפי מה שקראתי המוצרים הם טבעיים והמטרה שלהם היא לתת ללקוחות שלהם מוצרים גם אכותיים וגם טבעיים כדי שהם פחות יזיקו לנו לעור ויותר יאזינו את העור .... 

בואו נתחיל...

ושיהיה לכם קריאה נעימה ☺


אז במשפחת הפלטות של צלליות  האיכותיות המורווחת שקיימת אני מבקשת את

הפלטה moodstruck של חברת יוניק כמובן !!

הפלטה מגיעה בסה"כ מבחר של 3 פלטות עם גוונים של  צלליות שונות ,

 אז הפלטה שדווקא אותי מאד משכה זאת הפלטה עם הגוונים הקרים יותר כי תאכלס אני מודה בזה שאני תמיד הולכת על פלטות עם גוונים חמים אני יותר טיפוס של צלליות חומות וכו...

ודווקא היא מאד משכה אותי בגלל הגוונים הסגולים  שיש בה  גם יש סגולים שהם  יותר סגול שזיף ואני מאד אוהבת את הגוונים האלה ,

אז קודם כל הפלטה מורכבת מ7 צלליות והיא עולה 53 אירו ,כן , אולי זה נשמע יקר כי זה לא urban decay או חברת  טו פייסד או אנסטסיה בוורליהילס   אבל אל תשכחו שזה חברה שנחשבת לטבעית וקראתי שהצלליות הם ללא גלוטן  ללא בישום ללא פארבן וללא לטקס , שמעתי המון דברים טובים על הפלטות שלהם  .

 

אז קודם כל תראו איך היא נראת...


 



 



 


 

 

 

 

האריזה לא מיוחדת או מגניבה כמו הפלטות של טו פייסד אבל היא מאד יפה היא שחורה קלאסית ,  והיא מגנטית, היא גם קטנה וקומפקטית ויש בה מראה יחסית גדולה ככה שזה ממש נוח ...

 

 כשפותחים אותה הרכב הצלליות מזכיר את הנייקדים של אורבן דיקיי אז כמו רוב המוצרים של יוניק היא גם נחשבת לפלטה עם צלליות שהם יחסית עמידים אבל לי זה לא כזה משנה כי כל הצלליות של כל חברה  יכולה להיות מאד עמידה ברגע ששמים פריימר לעניים  או קונסילר תלוי מה יותר נוח לכן !!

 

תקשיבו , הדבר היחיד שבעני פחות טוב זה שהצלליות המאטיות קצת פחות פיגמנטיות וזה הדבר הרע היחיד שיש לי לומר , אני מאד אהבתי אותה לא מצאתי בה שום דבר רע לומר עליה חוץ מזה ,

קודם כל האיכות של הצלליות והמרקם שלהם קצת מזכירים את של אורבן דיקיי והפלוס שיש להן זה שהן  טבעיות , הצלליות נמרחות ומטשטשות ממש בקלות והגוונים של הפלטה שבחרתי בעיניי הורס-ת-ת-ת , הדבר היחיד שיכול להציק לכמה ממכם זה שיש קצת פולאווט אבל זה לא משנה לי כי אני בדרך כלל קודם מאפרת את העניים ואז את הפנים ..

הגוונים פשוט הורסים קבלו סוואץ .

 הכנתי שני לוקים אחד עדין והשני ממש רחוק מלהיות עדין ,

****אלה לא העניים שלי****

השתמשתי ב tickled , deterned ,smitten ו ecstatic

 

 

 

והלוק השני זה עם הסגול ההורס הזה ♥ 

 

 

 

בעיקרון קשה למצוא צלליות סגולות פיגמנטיות , אני לפחות עדיין לא ניתקלתי בצללית סגולה כל כך פיגמנטית  השתשמשתי בשתי הצלליות הסגולות שיש בפלטה cheeky וflippant  ובזוית הפנימית של העין השתמשתי בממש קצת ב smitten .

 

לא מצאתי בה משהו אחד רע לומר עליה   חוץ מזה שחבל  שהצלליות המאטיות  פחות פיגמנטיות מהשימריות אבל חוץ מזה אהבתי בה הכל פלטה אכותית ויפה מאד והגוונים הורסים אולי היא קצת יקרה אבל בהחלט שווה אבל תאכלס אם משווים אותה למחירים של פלטות אחרות שנמצאות בשוק אז היא  לא כל כך  יקרה זה אולי ישמע  יקר 270 שקל לפלטה כי זה לא חברה מאד מאד מוכרת בארץ אבל גם הפלטות של אורבן דיכיי ושל טו פייסד וטארט וכו...גם אותו מחיר

 

בעניי הפלטה מאד מאד שווה במיוחד אם אין לכן גוונים כאלה בפלטות אחרות.

 

ועכשיו נעבור למוצר השני שניסיתי ,

והוא אודם אז שוב אותה אריזה קלאסית שחורה מאד יפה , ובמיוחד הבפנים בעניי מאד יפה....

  

 

 

האריזה שחורה קלאסית כמו האודמים של מאק אבל ברגע שפותחים יש את הדיטייל/פרט הזה שמאד מוסיף לאריזה ,בחרתי בגוון ,

 

 

זה גוון מאד יפה הוא מין ורדרד סגלגל עדין כזה, לא יודעת אם הוא בשבילכם יחשב לעדין אבל בשבילי הוא יחסית עדין כי אני רגילה לצבעים יותר בוהקים הנה סוואצים .

 

אז בתמונה הוא יצא ממש ורוד אבל הוא ממש לא נראה ככה התמונה פחות מחמיאה לו עשיתי גם סוואצים על הידיים אבל מה שמעצבן זה שבסוואץ על היד הוא יצא כהה מדי אז בעצם הגוון שלו הוא ורדרד סגלגל עדין והוא והגוון שלו הוא בין הסוואץ על השפתיים לבין הסוואץ על היד

    מצאתי תוחם שהוא בול מתאים לאודם והוא של אסנס ותקשיבו לא קשור אבל העפרונות שפתיים של אסנס הם פצצה!!!

 

a girl's dream זה השם של העפרון של אסנס   מספר 06

 

אני התאהבתי באודם בגוון ובמרקם , קודם כל המרקם שלו הוא לא מאט הוא לחותי בזכות החמאת שיאה וחמאת זרע מנגו שיש בו, ותקשיבו הפיגמנט של האודם מה שאתם רואות בסוואץ זה מה שיוצא לי במריחה הראשונה הוא פיגמנטי ואטום ,וקרמי .

אני לא יודעת אם זה ספציפי הגוון הזה כי זה היחיד שניסיתי אבל אודם ממש מומלץ התחושה על השפתיים מרגישה מאד לחותית כמו האודמים במרקם amplified או cremesheen של מאק הוא מאד קרמי וגם המרקם מאד הזכיר לי את המרקם של הסוג אודמים האלה של מאק .     

 הם עולים 20 אירו הם קצת יותר יקרים מהאודמים של מאק ,אני מאד אהבתי וזה בהחלט אודם שהולך להיות במומלצים שלי! 

 

 ונעבור למוצר האחרון או בעצם למוצרים האחרונים כי זה מגיע בשתי שלבים וזה המסקרה עם  סיבים.

אז בעיקרון לפני שהכרתי את המסקרה הזו אני שמעתי דיי מזמן  על טיפ שכדאי לעשות כששמים מסקרה כדי שהריסים שלנו יהיו יותר עבים ויותר ארוכים  ,וזה לקחת קצת צמר גפן ממש קצת ולשים על סתם מברשת של מסקרה נקייה  חד פעמית או על מסרק ממש ממש קטן שאפשר לשים על הריסים ולשים על זה קצת צמר גפן ואז כמובן לשים על הריסים מסקרה ואז לעבור קצת אם צמר גפן ואז לעבור שוב עם המסקרה ואז זה אמור להיראות כאילו הריסים שלנו יותר עבים ויותר ארוכים וזה לדעתי  בעצם הרעיון של המסקרה , אז כך היא נראת ...

 

 

קודם כל היא מגיעה בקופסה קרטון מאד יפה !!

סורי שאני כל הזמן נכנסת גם לפרטים הקטנים של האריזות אבל זה גם בעניי משהו שחשוב לציין אותו כי מאחורי המוצרים יש אנשים שעבדו על זה מאד קשה , וגם תאכלס זאת האמת האריזה מאד יפה .

 

 

המסקרות מגיעות בתוך נרתיק כזה

 

וזה השלבים שצריך לעשות  לפי ההדרכה שהם רשמו... 

 

אז קודם מתחילים בלעגל ריסים אם בא לכן , ואז השלב הראשון זה כמובן המסקרה /ג'ל 

 

 

המברשת נראת ככה

 

 

ככה נראים הריסים שלי לפני ואחרי השלב הראשון 

 

 

 

 


 



ואז השלב השני זה הסיבים שהם אגב 100% טבעי 

 

 

והמברשת של הסיבים נראת כך 

 וככה נראים הריסים שלי בשלב השני 


 

 

 

 

 

 

 

כן אני יודעת נראה כמו נוצות של ציפור דיי מלחיץ לפחות מתאים לרוח ליל כל הקדושים ☺שמתקרב או שכבר היה אין לי מושג אני אפילו לא יודעת מה התאריך היום אני מרגישה שאני עוברת משבת לשבת ומשבת לחג הזמן פשוט טס ...

קיצר אני חוזרת לנושא שלנו ואז השלב השלישי זה שוב לעבור עם המסקרה /ג'ל 

וזאת התוצאה הסופית תודו שהיא עושה עבודה טובה ! 

 

 

 

 

 

 

 

 

עכשיו , מה אני חושבת על המסקרה ?

בכללי מסקרה טובה הרעיון ממש טוב , אבל יש לה נקודות טובות ונקודות פחות טובות וגם בינוניות  שלי הם לא מפריעים אבל זה עלול להפריע לכמה ממכם , כשמורחים על הריסים אז יש קצת פולאווט של הסיבים לא משהו ממש מציק כי פשוט אחרי זה מעיפים את זה  עם מברשת ואז זה כאילו מעולם לא היה, או שאפשר לשים חתיכת נייר טואלט מתחת לעין ככה שזה לא יפריע לכן , אבל  יש ימים שראיתי שיש גם קצת פולאווט במהלך היום זה עדיין לא משהו נורא כי לא נופל הרבה אבל עדיין נופל קצת ויכול להיות שזה קצת יפריע לאחרות ... 

המסקרה באמת מקיימת את ההבטחה שלה היא מעריכה  את הריסים בצורה מטורפת ,מה שקצת חבל זה שהאפקט הזה קצת נעלם במהלך היום (לפחות ככה זה עלי) 

אני אישית פחות התחברתי למברשת של המסקרה /ג'ל היא בעניי גדולה מדי ולא כל כך נוחה אבל זה לא כזה נורא אפשר להישתשמש במברשות של מסקרות חד פעמיות ,בעקירון אפשר גם לעשות את זה עם מסקרה אחרת שאתן אוהבות ופשוט להישתמש בסיבים אבל אני לא קיבלתי את אותה תוצאה כמו שקיבלתי אם הג'ל ... 

מה שכן יש לו נקודה ממש טובה בעניי ואני ממש עפה על זה !!  זה שהיא יורדת בטיל , היא יורדת אפילו במים במקלחת אני פשוט קצת משפשפת את העניים וקצת את הריסים ממש בעדינות כדי שלא יתלשו הריסים ואז פשוט הכל יורד בקלות !! אז ככה שזה מעולה לעצלניות כמוני ...

לסיכום ,למי המסקרה מיועדת??

למי שלא אכפת לבזבז הרבה כסף על מסקרה ,למי שיכולה בכלל לבזבז הרבה כסף על מסקרה כי היא עולה 31 אירו שזה סביבות המאה שישים  שקל בערך ,

למי שיש זמן וסבלנות על הבוקר כי צריך לעבוד איתה טוב טוב כדי לקבל את התוצאה המהממת הסופית .

 

למי שעצלנית כמוני כי באמת שאני הכי נהנת כשאני מורידה אותה ☺

וכמובן למי שאוהבת שהריסים שלה עבות וארוכות שזה כמעט כולנו ... ו

לסיכום ,

 

כן אהבתי את המסקרה ואם יש לכן את האפשרות לבדוק אותה לפני שאתן רוכשות אז לכו על זה כי יכול להיות שהיא תעשה לכן אפקט עוד יותר יפה מהאפקט שהיא עושה לי יכול להיות שגם תאהבו פחות כי זה ממש שונה על כל אחת , מה שכן אם יש לך ריסים ממש ארוכות לא ממליצה לשים מדי כי אז יראה ארוך בצורה מלחיצה !!

 יש לה את הפלוס ואת המינוס שלה כמו הרבה מוצרים  אבל עדיין בעניי מסקרה טובה בעניי היא קצת יקרה אז אולי שווה לחכות למבצעים אם יש ,  או אני ינסה לבדוק אם החברה אם אני יכולה להשיג לכן קופון הנחה יכול להיות שזה יקח זמן אני יבדוק איתם....

אפשר לרכוש את מוצרי יוניק באתר שלהם -לרכישה לחצו כאן-

וזהו להיום מקווה מאד שאהבתם....

 

אם אהבתם אל תשכחו להירשם ואם אתן יכולות גם לשתף את הפוסט אז אני מאד אשמח 

 ☺

אל תשכחו גם לעקוב אחרי באינסטגרם ובבלוג עצמו כדי לקבל עידכונים כשעולה פוסט חדש

שיהיה לכם המשך חג שמח

אוהבת

♥♥♥

 

  

תגובות

רשומות פופולריות

תעשו לייק לעמוד פייסבוק...

glam guru

guilty