קצת בתחום טיפוח ....

הייוש לכולן ...

 

בזמן האחרון יצא לי לנסות דיי הרבה מוצרי טיפוח , חלק שלחו לי וחלק קניתי ,

ושמחתי לגלות עוד כמה מוצרים טובים ואיכותיים בלי צורך לקרוע את הכיס ..

יש גם כמה מוצרים שמי שקראה את הפוסטים הקודמים כבר ראתה שהופיעו שם ומי שלא אז את כמובן מוזמנת לקרוא את הפוסטים הקודמים או להמשיך לקרוא את הפוסט הזה ...

 

אז בואו נתחיל במוצרים לשיער  של חברת גליס מבית שוורצקוף  ...

 

 

 

*הם מסדרת ה GLISS SERUM DEEP REPAIR ,

הימני זה  קונדישנר יבש כן כן , לא צריך לשטוף את השיער לאחר השימוש ,הוא לסירוק יותר קל ולריכוך השיער גם כשהוא יבש , אפשר להשתמש בו על שיער לח שכבר יבשתן קצת וזה יכול לשמש בנוסף למרכך הרגיל שלכן או גם במקום ...

 

אני אישית משתמשת בו בנוסף כי השיער שלי קצת קשה לסירוק אבל לבעלות שיער דק וחלק הוא יעבוד יותר טוב מעלי .

המוצר השמאלי זה סרום לשיקום השיער והוא משאיר את השיער רך ונעים , והוא לא משאיר תחושה שמנונית על השיער ,

אפשר להשתמש בו על שיער או יבש או לח ...

חוץ מזה שמאד אהבתי את התחושה ואת הריח שהוא משאיר לשיער אהבתי גם שהשיער שלי פחות מתנפח אחרי מקלחת ויותר קל לי לסדר אותו כדי לעשות קוקו או קוקץ ...

אפשר להשיג אותם בפארמים

 

מחיר הקונדישנר : 38.90 ש"ח  ל200 מ'ל

מחיר 48.90 ש"ח ל200 מ'ל

 

 

המוצר הבא הוא ...

 

 

 

*תחליב רחצה של חברת dove הוא מכיל שמן מרוקאי , בתור אחת שניסתה דיי הרבה תחליבי רחצה של dove אני יכולה לומר בוודאות למי הוא לא מיועד , מי שאוהבת תחליבי רחצה  מאד קלילים ושמקציפים הרבה זה לא בשבילך , מה שאני מאד אוהבת בתחליבי רחצה של דאב זה שהמרקם שלהם קרמי ושהוא משאיר את העור רך ונעים ושהריח נתפס חזק בעור ומריחים את הריח שלו ממש טוב גם אחרי מקלחת , אפשר לרכוש את התחליבי רחצה כמובן גם בסופר פארם אני לא זוכרת בדיוק את המחירים שלהם אבל הם נגישים הבקבוק הזה ספציפי מכיל 750מ"ל 

 

 

 

את המוצר הזה  כולכם ודאי מכירות , זה שמן קיק , אני אישית רכשתי את שלי בצרפת , שמן קיק מפורסם בכישרון צמיחת השיער חזרה ולחזק אותם והופך אותם לבריאים יותר , נגיד מי שיש לה חורים בגבה שימי כל לילה קצת שמן קיק על הגבה ויצמח שוב , אותו דבר גם בריסים ובשיער , אני יודעת שגם שמן קוקוס ממש טוב לשיער עדיין לא ניסיתי בעצמי אז אני לא רוצה לומר סתם אבל אני מאד רוצה לנסות אותו על השיער שלי , הדבר היחיד שמציק לי קצת זה שזה שמן קצת דביקי ומאד כבד כמובן שהוא גם מאד עשיר , זה קצת כמו למרוח דבש על השיער שאגב גם דבש ממש טוב לשיער ...

 

 

*קרם גוף של חברת מינוס 417 גיליתי אותו בקופסא האחרונה של גלאם גורו , מי שרוצה לקרוא את הסקירה על הקופסה אז לחצי -כאן-   מאז שקיבלתי אותו אני חורשת עליו הקרם מאד נעים על העור ונספג מאד מהר ולא משאיר תחושה שמנונית על העור ויש לו ריח ממש ממש טוב לא חזק מדי ולא עדין מדי ...

 

אפשר לרכוש אותו באתר גלאם גורו , לרכישה לחצי -כאן-

 

 

 

ניסיתי את הדאודורנט של קרליין לא מזמן וממש אהבתי אותו , קודם כל הוא נגיש לכולן ,הוא מחזיק גם בימים חמים מאד ועדיין מריחים את הריח שלו גם אחרי יום ארוך בחוץ בחום הזה ...

הוא היפואלרגני , ללא אלכוהול וללא אלומניום ...

 

 

*שמפו מרכך ותחליב רחצה של חברת פינוק    במהדורה מוגבלת ,

המלצתי עליהם בפוסט באחד הפוסטים הקודמים והייתי חייבת להמליץ עליהם שוב  , המחירים שלהם נגישים לכולם והם ממש טובים יש גם שמן  קוקוס וחמאת שיאה בתחליב רחצה  , אני אישית מאד אוהבת ריח של קוקוס , אבל כמה שאני חולה על ריח של קוקוסאני  לא אוהבת את הטעם של קוקוס בעוגות ☺

 

והמוצר האחרון

 

 

 

זוהי מסיכת קראטין של חברת tresemme* שהגיע בקופסא גלאם גורו הבטחתי לכן שאני עוד יאמר לכן מה חשבתי עליה אחרי שאני ינסה אותה ,התפקיד  שלה הוא לשקם את השיער ולהפחית את הקרזול בשיער , כן אהבתי את המסיכה והיא כן משאירה את השיער שלי רך ונעים אחרי המקלחת וכמובן שהיא משאירה גם ריח טוב מאד אהבתי את הריח , עכשיו מי שיש לה שיער שדורש ממש שיקום לא חושבת שהיא תעשה ניסים ונפלאות אני יותר חושבת שעדיף להשתמש בכל הסדרה המתאימה ולא רק עם המסיכה , בעניין שיקום השיער אני יותר מאמינה בשמנים , אבל כן שמתי לב שהשיער שלי פחות יבש במיוחד כי אני גם צובעת את השיער וגם הוא יבש מהשמש וכו...

מי שממש צריכה שיקום ממליצה ללכת לראות מקצועי או לנסות שמנים ...

 

מקווה שאהבתן ונתראה בפוסט הבא ♥♥♥

 
גילוי נאות - המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה  

 

תגובות

רשומות פופולריות

תעשו לייק לעמוד פייסבוק...

glam guru

guilty