קרם של גרניה ולק של Anny / סקירה

שלום לכולם ...


אני מאז ומתמיד מאד אוהבת את חברת גרניה , בין אם זה מוצרי הפנים שלהם כמו הסבוני פנים שלהם או הbb cream או בין אם זה מוצרי השיער שלהם יש להם באמת אחלה מוצרים ובמחירים ממש נגישים כמעט לכולם ,
והיום אני סוקרת את אחד הקרמים שלהם מסדרת ה moisture mach אז הסדרה הזו מגיעה ב5 קרמים יש קרם לעור מעורב עד שמן ,לעור יבש עד יבש מאד , לעור עייף וחסר חיונות ,לעור רגיל עד יבש  ומה שאני קיבלתי זה לעור עדין החשוף לשמש עם SPF 20 ככה שזה בול מתאים לתקופה שאנחנו עוברים ....

 


לפי מה שהבנתי
הוא פותח בלעדי במעבדה בארה"ב .
הקרם מכיל ויטמין b3 , תמצית לימון ,  ופיגמנטים מחזירי עור המעצימים את הזוהר הטבעי של העור , אפשר לשים אותו בבוקר או בערב אפילו גם  וגם , אני אישית מעדיפה לשים בבוקר .
 אין בו פארבנים ויש בו    spf20  .
כך שהוא בקלות יכול להפוך לקרם היומיומי של כל אחת
הוא נותן לחות לעור מבלי להשאיר שאריות שמנוניות על העור , הוא גם נספג לעור ממש מהר לא משאיר תחושה של דביק על הפנים , והוא גם נותן מראה קורן יותר לעור אבל בלי שזה יראה שומני ,
למרות שלי יש עור שומני הוא בהחלט נהפך לאחד הקרמים האהובים עלי   לתקופת הקיץ החמה שאנחנו נתקלים בה בארץ כי למרות זאת שיש לי עור שומני העור שלי מתייבש לפעמים בגלל השמש ( הקרם השני שאני מאד אוהבת זה הקרם החדש של חברת עפרה  שאפשר להשיג בגילטי אבל עליו נדבר בפוסט אחר .

אני מאד ממליצה  את הקרם של גרניה למי שמחפשת קרם לחות שגם תגן על העור שלה מהשמש במחיר לא כל כך גבוה .

 

 

אפשר להשיג אותו באתר   GLAM GURU

 

-לרכישה לחצו כאן

 

 

 

 

 והמוצר השני שאני סוקרת זהו לק של חברת Anny את חברת anny  הכרתי אומנם מזמן אבל אף פעם לא יצא לי לנסות אותם , שזה ממש מוזר כי כמו שאני מכורה לאיפור אני גם מכורה ללקים ואוהבת לאסוף אותם , וממש חבל שעד היום לא ניסיתי את החברה הזו כי סה"כ מדובר בלקים ממש טובים -

הצורה של הבקבוק היא צורה מרובעת בינונית עד קטנה  וממש חמודה ,

למרות שהיא קטנה ,  בעניי האריזה מאד מוצלחת כי זה שהאריזה לא גדולה מדי  אז זה הופך  אותה לממש חמודה וגם למאד נוחה לאחסון .

 

קיבלתי  את הגוון  trendy orchid זה גוון סגול ורדרד  יפה לימי הקיץ .

הנה סוואץ קטן בצורת לב דיי עקום הייתי אומרת מה שבטוח ציירת אני לא אהיה אפילו לב  יוצא לי עקום .

 

המברשת ממש נוחה היא ארוכה, והיא לא רחבה מדי ולא צרה מדי מזכיר קצת את המברשות של הלקים של חברת אסי ממש נוח למרוח אותם בצורה מדוייקת .

 

 

לגבי המריחה אז כמו שאמרתי קודם ממש נוח למרוח אותם והלק ( לפחות הגוון שניסיתי מאד פיגמנטי ) הוא אטום ופיגמנטי ,   אני לא כל כך חושבת שצריך אפילו שכבה שניה כי הצבע מאד מרוכז .

הם נמרחים בצורה אחידה וחלקה , ומה שמאד הפתיעה אותי זה שהייבוש, הוא  היה מאד מהיר מרחתי ואחרי בערך שתי דקות  בטעות נגעתי במשהו ( תמיד קורה לי כשאני מורחת לק ) ובקיצור הייתי ממש מופתעת שזה לא נהרס כי זה כבר היה יבש.

אם אני לא טועה כל לק עולה בערך 40, 45 ש"ח  במשביר שזה לדעתי קצת יקר אבל עדיין שווה את הכסף .

לגבי העמידות אני פחוט ירחיב כי זה ממש שונה על כל אחת עלי הוא מחזיק 3 ימים אבל זה משהו אחר על אחת יכול להיות שהוא יחזיק עליכם יותר כמו שיכול להיות שיחזיק עליכם פחות ...

 

אז זהו להיום מקווה שאהבתם ונתראה בפוסט הבא

אוהבת המון והמשך שבוע מושלם!!

 
****הקרם והלק התקבלו לסקירה 

 

 

תגובות

רשומות פופולריות

תעשו לייק לעמוד פייסבוק...

glam guru

guilty