מומלצי שנת 2016

 

 

הייוש לכולם ,

לפני הכל אני ממש מצטערת על האיחור , הפוסט היה צריך לעלות כבר שבוע שעבר אבל לא הספקתי ,  

אני עדיין לא מאמינה שכבר שנת 2016 נגמרה איך הזמן טס , השנה הזאת עברה לי ממש מהר ,

זאת הפעם הראשונה שאני כותבת פוסט של מומלצי השנה , ואני ממש מתרגשת לכבוד הפוסט הזה כי גם שכמובן יש לי המון מוצרים להראות לכן , וגם כי הבלוג עוד מעט חוגג שנה !!!! למי שלא יודעת בעיקרון התחלתי באינסטגרם בתור עמוד איפור וטיפוח ובגלל שאני נוהגת לפרט קצת יותר מדי אז לא היה לי מספיק מקום לרשום כי זה מוגבל באינסטגרם , וגם כי כמובן שאי אפשר לעלות מלא תמונות על מוצר כלשהו , 

 

כדי שהפוסט לא יהיה ארוך מדי נאלצתי לבחור רק 3 , 4 מוצרים מכל מיני סוגים של מוצרים ,

יאלה בואו נתחיל

 

נתחיל עם איפור ...

  

 

 

שימרים /הייליטרים

 

זאת הנבחרת שלי .

 

 

 

 השימר הראשון שאני רוצה לדבר עליו הוא ממש לא חדש בשוק , אבל אני גיליתי אותו השנה ,

 

SOFT&GENTLE  של מאק ,אני יודעת אני ממש באיחור אבל הוא אף פעם לא עניין אותו עד שסתם ניסיתי אותו בחנות ומאד אהבתי אותו ,הוא מאד מאד יפה ,אני לא יאמר שהוא חובה לכל אחת כי בעיקרון אני יכולה לומר את זה על כל מוצר כי אני אוהבת את כל המוצרים כל המוצרים שאני מראה לכם זה אלה שהשתמשתי בהם הכי הכי הרבה הוא מאד מאד יפה ,אבל אני לא חושבת שהוא יראה יפה על מישהי שמאד בהירה  כי הוא גם קצת אפרסקי ,אז לפני שאתן קונות כדאי לנסות אותו ,

 

השימר הבא הוא דווקא בעיני ממש חובה לכל אחת  ויראה יפה גם על בהירות !!

השימר פיצה החדש של עפרה  Beverly Hills הוא מהמם , אני לא ירחיב יותר מדי על כל מוצר כי אז באמת שהפוסט יהיה ארוך מדי ואתן תרדמו לפני הסוף , רשמתי קצת עליו בעבר ויש גם סוואצאים למי שרוצה לראות (לחצו פה )  ממש שימר מהמם הפיגמנט שלו היסטרי ,אני אוהבת גם לערבב בין כל הגוונים וגם להישתמש בגוון השמפניה והלבן בנפרד אפשר גם כמובן להישתמש בכל הגוונים כצלליות , אפשר להשיג אותו באתר גילטי ( לרכישה   לחצו כאן )

 

*השימר הבא גם הוא של עפרה הייתי חייבת להכניס אותו למומלצי השנה , איך לא ה Rodeo drive המהמםםםם , עכשיו ממש רציני אם יגידו לי לבחור רק שימר אחד או רק אודם אחד או רק מסקרה אחת לנסיעה אז זה פשוט אי אפשר כל הזמן שאני נוסעת אני לוקחת מלא מלא מוצרים כי אני לא יכולה לבחור , כי יש כל כך מלא מוצרים טובים ומעלפים שאי אפשר לבחור רק אחד !!

אני חייבת לפרגן לעפרה הם השנה ממש הפציצו עם המוצרים שלהם ניסיתי המון מוצרים שלהם ועדיין לא ניתקלתי באחד שמאכזב אותי , השימר הזה גם פיגמנטי בצורה היסטרית הגוון שלו הוא מין זהוב כזה אבל הוא נראה גם יפה על בהירות , ועל כהות עור הוא בכלל נראה מעלף !! חלק יגידו שהוא יותר שימר לערב ופחות ליומיום , אני אישית שמה אותו גם ביום לא מפריע לי בכלל להפציץ עם השימר !!

אפשר גם אותו להשיג בגילטי ( לחצו כאן )

 

והשימר האחרון זה כמה שימרים שמגיעים בפלטה , וזה ה highlighting palette של חברת sleek  היא זולה בטירוף ויש בה  4 שימרים מאד מאד יפים והם גם מאד פיגמנטים , מי שרוצה לראות סוואצים אז יש באינסטגרם שלי (לחצו כאן) פלטה מומלצת בחום למי שמחפשת משהו גם איכותי גם מהמם וגם זול !!

 

 

 

לפני שאני מניחה שימר אני אוהבת לפעמים לשים מעל שימר שהוא קרמי כדי שגם יראו יותר את השימר וגם כדי שהוא יחזיק לי יותר זמן

 

 

 

 

אז נתחיל עם השימר סטיק של *גולדן רוז , הוא בגוון שמפניה מממש יפה זה מס' 01 מי שאוהבת יותר שימר עדין יכולה לשים אותו גם לבד הוא מאד יפה ( לסקירה מלאה וסוואטצים - לחצי כאן -)  אפשר להשיג אותו באתר גלאם גורו, (לרכישה -הקליקו כאן- )

 

את הבא בתור אפשר להשיג ברשתות הפארם , וזה ההייליטר של אסנס ה soo glow  קצת קשה להשיג אותו כי הוא לרוב לא במלאי , אני אישית חיפשתי אותו בהמון סניפים , הוא מהמם אבל הוא לא יתאים לשחומות או לכהות עור כי הוא קצת לבן

 

והאחרון הוא של חברת מאק וזה הcream colour base  בגוון pearl אני אישית אוהבת לשים אותו גם לבד אני מאד אוהבת את הגוון שלו הוא מין לבן פנינתי כזה ממש יפה  אבל זה ממש לא אותו מחיר כמו גולדן רוז ואסנס ,

ונעבור לסמקים ...

 

 

 

נתחיל עם מה שהכי בולט בתמונה , שזה כמובן *הפלטת סמקים ההורסת הזאת של חברת עפרה , 

הפלטה מורכבת מ12 סמקים חלק מאט וחלק שימריים , הסמקים פיגמנטיים קל לעבוד איתם וקל לטשטש אותם , בעניי זו פלטה חובה למאפרות מקצועיות ...

מי שרוצה עשיתי סקירה מורחבת עליה (רוצה לראות -לחצי  כאן- )

 

 

הסומק הבא הוא של חברת *גולדן רוז , במספר 102 גולדן רוז  גם ממש הפציצו השנה בארץ , המוצרים שלהם ממש נגישים ומאד טובים ,והייתי חייבת להכניס את אחד הסמקים שלהם במומלצים ,

 

הסומק הבא הוא סומק שהאריזה שלו מעלפת !!

 

סומק של too faced  מסדרת ה love flush זה כבר השני שלי מהסדרה הזו ואני מודה שממש רציתי לנסות בגלל האריזה היא מהממת , זה גוון baby love הוא מין ורוד אפרסקי כזה ממש יפה וכמובן פיגמנטי חבל על הזמן אבל כן קל לטשטש אותו , אני מאד רוצה לרכוש את שאר הסמקים מהסדרה הזו הם מעלפים במיוחד האריזה !!!

והם מגיעים גם עם מראה ככה שזה מאד נוח ...

 

והסומק הבא הוא ממש זול לעומת טו פייסד והוא של חברת e.l.f

 

פעם ראשונה שניסיתי מוצרים שלהם ,הזמנתי מאייהרב , וממש הופתעתי לגלות שזה דווקא אחלה סומק אני מאד אוהבת אותו הוא ורוד ויש בו קצת שימר וזה דווקא מה שאני הכי אוהבת בו הגוון שלו הוא blushing rose  ...

 

למרות שאמרתי שאני בחרתי רק 3,4 אז יש עוד סוג של סומק שהשתשמתי בו המון השנה ,

זה בעצם צללית של ביוטיקר ,

כך היא נראת ,

 

 

 

 

 

יש בו גם קצת שימר , וזה שוב מה שמאד אהבתי , הוא גם ורוד מאד עדין ממש ממליצה לכן לנסות גם זה ביוטיקר אז היא ממש זולה ...

 

 

אחרי סמקים נעבור לברונזרים

 

 

 אין לי ברונזר חדש להראות לכן זה ברונזרים ישנים , לא מצאתי עדיין ברונזר שאני מאד אוהבת ,במיוחד בארץ ,

אז אני לא מחדשת לאף אחת שההולה של בנפיט הוא מושלם , הוא לא כתום , הוא פיגמנטי וגם קל לטשטש אותו , זה הברונזר הכי טוב שניסיתי עד היום וברגע שהוא ניגמר לי אני בודאות יקנה אותו שוב ,

 

הבא בתור הוא ממשפחת לו מנייזר שכבר סקרתי את שתי האחיות שלה מרי לו וסינדי לו   אני יעשה גם סקירה נפרדת עליה

אז זאת האחות השלישית וזה בעצם הברונזר הוא מאד שימרי אני אוהבת לשים ממנו קצת מעל הברונזר ...

ואותו הדבר לגבי המוצר האחרון זה גם ברונזר מאד שימרי של פלורמר זה ה terracotta powder dual gold וזה בעצם חצי שימר וחצי ברונזר מאד שימרי פחות התחברתי לשימר עצמו אבל מאד אהבתי את הברונזר אותו דבר כמו הבטי לו  מנייזר אני אוהבת לשים קצת מעל הברונזר אבל ממש קצת כי אז זה נראה יותר מדי שימרי במיוחד אם אני שמה גם שימר ,

 

 

ונעבור לפודרות ...

 

 

 

 אז הפודרה הראשונה היא של *גולדן רוז , אני ממש אוהבת אותה והיא גם זולה אבל כמובן שהיא עושה את העבודה שלה ממש טוב , ועוד משהו שאני חייבת לציין זה הריח שלה יש לה ריח של סוכריות זאזא הצמיד עם הסוכריות שכל אחת אכלה כשהיא הייתה קטנה או עדיין אוכלת ☺

 

הפודרה הבאה גם זולה היא גם מאד טובה , והיא של חברת אלף הזמנתי גם אותה באתר אייהרב ,אני לא זוכרת אם יש כמה גוונים יכול להיות שכן כי הגוון שיש לי הוא והוא מאד בהיר והפודרה לא נראת טוב על שחומות או בנות יותר כהות שווה לבדוק, אני מאד אוהבת אותה אבל אם הייתי צריכה לבחור או אותה או את של גולדן רוז הייתי בוחרת בגולדן רוז ,

יש גם את הפודרה של אסנס שהיא גם מאד זולה וגם מאד טובה לא הכנסתי אותה כי האריזה שלה נראת על הפנים, אבל היא גם ממש טובה ואפשר לרכוש אותה בפארם ,

 

הפודרה הבאה היא למתחת לעניים כדי לקבע את הקונסילר וזה מהפלטת קונטור של סמאשבוקס אני מאד אוהבת את ההארה שהיא עושה מתחת לעניים , חבל מאד שאין אותה בנפרד כי הפלטה מאד יקרה ,

 

 

 

ונעבור לעניים ...

 

 

היה לי ממש קשה לבחור רק 4 פלטות , אבל בסוף הצלחתי לבחור כי היה גם כמה פלטות שהם מהדורה מוגבלת אז אין טעם להראות לכן כי גם ככה ממש קשה להשיג אותן ,

 

אני יתחיל עם הפלטה של היוטיוברית שאנון  שבשיתוף פעולה עם חברת bh cosmetics  , מי שרוצה לראות גם סוואצים אז  כבר עשיתי עליה סקירה מלאה (לסקירה -לחצו פה-) ממש התלבטתי לבינה ולבין הפלטה של קרלי אבל בסוף בחרתי בה יותר התחברתי לפלטה גם היא בעניי יותר שווה כי היא מכילה גם 9 צלליות מאד איכותיות פיגמנטיות רכות וגם ממש קל לעבוד איתן וקל לטשטש אותן אומנם יש פולאוט אבל זה לא עושה אותה פחות טובה , ובנוסף לצלליות יש גם 9 אודמים היא דו צדדית , אני קניתי אותה איך שהיא יצאה והיא היתה בסה"כ 14 $ לא יודעת אם היא עדיין במבצע אבל גם במחיר הרגיל שלה היא ממש שווה היא סה"כ עולה 22 $ שזה ממש כלום ...

 

הפלטות הבאות הם של חברת טו פייסד , לא יכלתי שלא להכניס אותן הפלטות שוקולד שלהן , בעיקרון יש לי את שלושתן אבל אלה שבעני הכי must  זה הפלטת שוקלד הראשונה ,והשוקולד בון בון שהיא בעצם האחרונה לבנתיים , שלא תבינו לא נכון גם הסמי סוויט ממש טובה ויפה ואני ממש לא מתחרטת שקניתי אותה להפך ,אבל הגוונים הכי יפים בעניי הם בשתי אלה , אם אני לא טועה הן עולות סביבות ה50 אירו שזה בערך 250 שקל אולי קצת יותר ...

 

והפלטה האחרונה היא סוף סוף של חברה ישראלית והיא של חברת b cosmic של המאפר יוסי ביטון ...

 

פלטה מצויינת ליום יום  למי שיותר אוהבת את הגוונים החומים , הצלליות מאד פיגמנטיות ועדיין ממש קל לטשטש אותן , יש להם מבחר של המון גוונים אבל אני התחברתי אליה כי היא לי הכי נוחה ליום יום המספר שלה זה 14  ...

 

 

ואיך אפשר לסיים לוק איפור בעניים ללא מסקרה , אז הנה הנבחרת שלי למסקרות ,

 

 

 

 

טוב אז יש פה שוב טו פייסד ,

וזה המסקרה better than sex מסקרה מעוד מפורסמת שלהם , אני קניתי את שלי בגודל המוקטן כי המסקרה ממש יקרה והיה לי חבל לקנות אותה בגודל מלא למקרה שאני לא יאהב אותה , וכל כך אהבתי אותה שאני רוצה אותה בגודל מלא , מסקרה מעולה היא מאריכה ומעבה את הריסים ממש ממליצה עליה ...

 

המסקרה הבאה היא גם מאד יקרה והיא של חברת ysl הshocking mascara שלהם , האריזה ממש יוקרתית ומאד יפה וגם המסקרה הזאת ממש טובה ,

 

המסקרה הבאה היא של חברת benefit וזה הroller lash  גם אותה קניתי בגודל מוקטן זה ממש אחלה רעיון לעשות מוצרים בגודל מוקטן כי לקנות מוצר ממש יקר ובסוף לא לאהוב אותו ולא להנות ממנו זה ממש מבאס המסקרה הזאת היא יותר מאריכה את הריסים פחות מעבה אותן המברשת היא סיליקונית , ואני בדרך כלל לא מתחברת למברשות סיליקוניות חוץ ממנה ומהמסקרה של גולדן רוז שחפרתי עליה בכמה פוסטים ...

 

והמסקרה האחרונה היא לא בדיוק מסקרה אלא זה סיבים טבעים של חברת *יוניק עשיתי פוסט על המסקרה שלהם זה בעצם מגיע בשתי שלבים מסקרה רגילה וסיבים וזה בעצם מאריך את הריסים ונותן נפח אני אוהבת להשתמש בהם עם כל מיני מסקרות ולא דווקא של יוניק ...

 

יש גם את המסקרה העמידה של *גולדן רוז שחפרתי עליה המון אבל האריזה קצת נהרסה לכן לא הוספתי אותה בתמונה

מי שרוצה לראות על איזה מסקרה אני מדברת אז -לחצי כאן- 

 

 

 ונעבור עכשיו למוצרים האהובים עלי , וזה כמובן אודמים

 

 

 לא בחרתי לפי הגוונים אלא לפי החברות שמאד אהבתי

 

אני יתחיל עם עפרה אני מאוהבת בליקוויד ליפסטיק שלהם !!

 

הם עמידים ולא מייבשים את השפתיים , ממש נוח למרוח אותם וגם קל למרוח אותם האפליקטור מאד מאד נוח , בקיצר ממש ממליצה על הליקוויד ליפסטיק שלהם , כמעט כל פעם שאני מזמינה מגילטי אני כל הזמן קונה גוון חדש יש מבחר ממש גדול של גוונים , (לרכישה לחצו כאן )

 

הבא בתור הוא גם אודם עמיד ,אבל מאאאאדדדדד עמיד , אני שומרת שבת אז אני לא מתאפרת בשבת רק עם מוצרים שמותר להישתמש בהם שזה יותר מוצרים מינרלים , אני שמה אותו בשישי והוא עדיין עלי במוצאי שבת זה האודמים הדו צדדיים של לוראל

 

*ואני ימשיך בקטגורית האודמים העמידים , אני ממש ממליצה על הליקוויד ליפסטיק של חברת גולדן רוז , הם זולים וממש עמידים ויש מבחר גדול של גוונים , אפשר לרכוש אותם באתר גלאם גורו לרכישה -הקליקו כאן -

 

השתשמשתי גם המון בשפתונים המאטים שלהם , גם בשפתונים של פלורמר , *יוניק ואיך לא מאק , אני יודעת האודמים של מאק ממש יקרים אבל אני מכורה אליהם ....

 

ונעבוררררר לטיפוח

 

יש לי שתי קרמים להראות לכן ,

 

 

 

*אז הראשון זה הקרם של עפרה יש בו ויטמין c אני משתמשת בו גם לפעמים בתור פריימר , הקרם מאד לחותי והוא נספג די מהר בעור , אפשר להשיג אותו באתר גילטי -לרכישה לחצו כאן- 

 

והקרם הבא זה קרם מאד מאד קליל של חברת איב רושה , את שלי קניתי בצרפת זה הסבו וז'טל אני ממש ממליצה עליו לנערות שמחפשות קרם שהוא מאד קליל ליום יום ...

 

והמוצר האחרון הוא דאודורנט שחזר לארץ לא מזמן .....

מי שעוקבת אחרי באינסטגרם כבר ראתה אותו ,

 

לגבי קרמים לגוף ,עדיין לא מצאתי קרם לגוף שאני ממש עפה עליו .....

 

 

 

*הדאודורנט המפורסם של חברת Axe לנשים חזר לא מזמן לארץ ,
בעקבות המון בקשות החזירו את הדאודורנט הזה Axe anarchy למדפים,
מי שלא מכירה את המותג ,
אז זה מותג טיפוח מאד מצליח במיוחד בזכות מוצרי הטיפוח לגברים עם הריח המשגע שיש להם כן , אני אוהבת להריח מוצרי גברים אבל מי לא ??
, ויש גם כמובן מוצרי נשים ...

אני בעיקרון מאד שמחה מזה כי הייתי קונה אותו המון פעם עד שהוציאו אותו מהמדפים אז ממש שמחתי לדעת שהחזירו אותו :-) אז ככה שאם עוד ממכן אהבתן את הדאודורנט הזה אז עכשיו אפשר שוב להשיג אותו ,
אני מאד אוהבת את הדאודורנט הזה במיוחד בגלל הריח העדין והמרענן שלו וגם בגלל אופן הפתיחה המגניבה שלו צריך לסובב אותו, מה ?? זה הרבה יותר מגניב מדאודורנט פשוט
אפשר להשיג אותו ברשתות השיווק והפארם....

 

זהו לפוסט הזה , מקווה מאד שאהבתן ונתראה בפוסט הבא ☺

אוהבת ♥♥♥

 

*** גילוי נאות - המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה

תגובות

רשומות פופולריות

תעשו לייק לעמוד פייסבוק...

glam guru

guilty