מומלצי גולדן רוז 3

בס"ד

אהלן לכולן ,

אז לפני הכל מאחלת לכולכן שיהיה חודש טוב ומבורך , מלא בבריאות ,ומלא בבשורות טובות ,

המוצרים שמופיעים בפוסט הזה הם לא כל המוצרים המומלצים שלי מגולדן רוז עשיתי עוד 2 פוסטים על מומלצי גולדן רוז מי שמעונינת לקרוא ,

אז חלק 1 -לחצי כאן-

חלק 2 -לחצי כאן-

כמו הפוסט מומלצים הקודם מספרתי את המוצרים בתמונה כדי שהפוסט לא יהיה ארוך מדי ,

חלק מהמוצרים כבר אצלי הרבה זמן וחלק , חדשים אצלי ,

אז את מוצרי גולדן רוז ניתן לקנות או בחנויות שלהם , או באתר גלאם גורו , שזה גם יוצא יותר משתלם המחירים קצת יותר זולים ,לא צריך לצאת מהבית וללכת לסניף, ובכל רכישה מעל 250 ש"ח אפשר לבחור מתנות קטנות .

 אני כמובן ישאיר קישור על כל מוצר שנמצא באתר .

טוב אז בואו נתחיל ,


בתמונה הזו שילבתי את כל המוצרים השימרים, מבריקים מנצנצים וכו...

1. אז המוצר הראשון נראה כמו אודם אבל  מדובר בצללית נוזלית , ו וואאאאוווו לא ניסיתי גוונים אחרים אבל הגוון הזה הורס , הצללית אטומה פיגמנטית נמרחת בקלות , קל לעבוד איתה , והיא עמידה , לי יש את הגוון 102 rosewood, זה גוון זהוב מטאלי מהמם , אני אוהבת את השילוב שלו מעל מעושנים , הדבר היחידי שקצת חבל זה שהיא לא מתייבשת מאד מהר לוקח לה איזה 2  דקות להתייבש ,אבל בכל מקרה עדיין לא קרה לי שהיא נמרחה לי על העין גם כשפתחתי אותה ,

ממליצה מאד למי שרוצה לנסות את הצלליות הנוזליות ולא מצליחה להשיג את של סטילה כמוני , אני מאד רוצה לנסות עוד גוונים ,ואני בהחלט הולכת להוסיף אותה למזוודת האיפור שלי ,

אני יצרף סוואץ אחרי שאני יפרט על מס'4   

2.זה שימר אפוי מס' 08 radiant highlighter  ,

הגוון שלו שמפניה וקצת אפרסקי כזה , ו את האמת לא ציפיתי שזה יהיה היילייטר טוב פיגמנטי ושאני יעוף עליו וזה , כי השימר האפוי האחרון שניסיתי זה היה היילו של איל מקיאז ולא התלהבתי ממנו בכלל כאילו הוא נחמד לא וואוו , אבל וואלה , ממש הופתעתי לגלות שזה אחלה שימר הגוון שלו מאד יפה הוא פיגמנטי לא פיגמנטי מדי , ככה מי שלא אוהבת שימר ממש בולט מאד תאהב אותו , ולמי שכמוני אוהבת להפציץ בשימר , אפשר פשוט לבנות אותו , אני אוהבת לשים שימר נוזלי מתחת וגם לפעמים להרטיב את המברשת עם קצת פיקס פלאס .

אתם תכף תראו אותו בסוואצ'ים .

אם יש עוד שימר שמומלץ שלהם שלא מצורף פה כי כבר המלצתי עליו בפוסט אחר , זה השימר סטיק שלהם בגוון 01 ,

 

3. מברשת מניפה להנחת שימר ,לפי דעתי  גולדן רוז שיפרו את המברשות שלהם , השיער הרבה  יותר נעים על העור , קניתי גם לא מזמן מברשת לעניים שלהם והיא גם ממש טובה והשיער מרגיש יותר טוב ממה שהיה פעם .

 

והמוצר האחרון בתמונה הזו ,

 

4. המוצר הזה הייתי בטוחה שזה הפריימר למראה זוהר שלהם , אז הייתי שמה אותו פריימר וכל הזמן הייתי מתלהבת ממנו וחושבת בואנה מה זה הדבר עם הזוהר  המהמם הזה , ואז קראתי שוב את מה שרשום עליו והבנתי שזה שימר נוזלי , אבל הוא עדיין משמש גם בתור פריימר ,

הוא פשוט מהמם , אפשר כמובן לערבב אותו לתוך המייקאפ , ולשים גם לפני מייקאפ ועדיין הוא נותן אפקט של זוהר לפנים , ושמתי אותו גם עם מייקאפים כבדים ועדיין רואים, אפשר להניח אותו גם בתור שימר או מתחת לשימר הוא פשוט מהמם ,

תראו בעצמכן ,

 

הוא האמצעי  , הראשון מצד שמאל זה השימר האפוי , אמצע זה השימר הנוזלי , והאחרון זה הצללית הנוזלית .

 

וכאן גם לפי הסדר של המוצרים .

תראו איזה שלמות .


הנה הקישורים שאמרתי שאני ישאיר על כל מוצר ,

לצללית הנוזלית -לחצי כאן-  

לשימר הנוזלי -לחצי כאן-

לשימר האפוי -לחצי כאן -

למברשת מניפה -לחצי כאן-



5. אם את אוהבת כיסוי מלא זה לא מייקאפ  בשבילך , זה עם קצת יותר כיסוי מ bb cream  רגיל , אני משתמשת בו גם ביום יום גם לאירועים לפעמים כשלא בא לי יותר מדי להעמיס על הפנים .

מה שכן אני הכי ממליצה להשתמש בו עם ספוגית .

הדבר היחידי שאני לא מתחברת אליו במייקאפ הזה , זה הריח שלו, זה קצת מפריע לי כשאני מורחת אותו אבל אחרי 2 דק' אני כבר לא מריחה כלום .

הוא ללא פארבנים , ומכיל ויטמין A   ו , E

 

6. צללית לגבות מס' 103 הגוון שלה יחסית חום בהיר אבל כן אוהבת לשים קצת בתחילת הגבה גוון יותר בהיר , כמובן שלא יותר מדי כי אז זה נראה ממש מוזר .

וגם תאכלס גם בתור צללית לשקע העין אני גם מאד אוהבת .

 

7. ממש הופתעתי מהצלליות חשבתי שהן לא יהיו טובות , אבל וואלה , הם הפתיעו אותי לטובה , זה לא הצלליות הכי פיגמנטיות שפגשתי , אבל הן ממש טובות , קל לטשטש אותן ואני ממש אוהבת את הגוונים הסגולים גם לשקע העין ,וגם על כל גלגל העין , כן אני יודעת יכול להיות שזה יהיה מוגזם לאחרות צבעים כאלה ביום יום אבל אין לי בעיה לצאת עם חציל בורדו , אדום ,סגול שחור, ריסים ,ונצנצים ליום יום  

כמובן שלא באותו לוק הצבעים האלה חחח .

קבלו סוואץ ,

הפלטה שיש לי זה מס' 111 misty matte 

 

8. הפודרה הפוכה בכוונה , כי הכל נמחק בצד הקדמי של האריזה , המס' של הפודרה זה 104 natural rose  , כל פעם שאני פותחת אותה היא מחזירה אותי לילדות , מכירות את הסוכריות זאזא מיני רולס , מלא סוכריות קטנות עגולות שמגיעות בתוך אריזת ניילון קטנה ,  אני אישית כל הזמן הייתי משחקת כאילו זה תרופה ואוכלת ומחלקת לאחרים כי זה "תרופה" , או גם הסוכריות שמגיעות בתור צמיד , קיצר לפודרה יש את הריח של הסוכריות .

פודרה טובה גם נוח לזרוק אותה בתיק לטאץ אפ במהלך היום , ואני לא מפחדת שהיא תשבר לי במהלך היום בתיק , כי האריזה יחסית מאד עבה .

וכמובן שמדובר בפודרה נגישה ולא קורעת את הכיס .


קישורים :

למייקאפ -לחצי כאן- 

לצללית לגבות -לחצי כאן-

לפלטת צלליות -לחצי כאן-

לפודרה - לחצי כאן-

 

9. Essential Lift up & Great volume masacara ,

מי שקראה את המומלצים הקודמים שלי של גולדן רוז יודעת שסקרתי את הגירסה העמידה במים של המסקרה והיא מושלמת עמידה במים הייתי איתה גם בבריכה וגם בים , והמסקרה הזו זאת הגרסה הרגילה .

ו היא גם מושלמת אני מאד אוהבת את המסקרה היא מעבה ומאריכה את הריסים ומפרידה בין הריסים , והמברשת מאד נוחה כדי להגיע לשורש הריס , גם כדי להניח בריסים התחתונות היא נוחה .

והיא ממש לא יקרה !!

 

10. טוב אז הפעם זה באמת פריימיר 

פריימר למראה מאט , ממש הופתעתי ממנו , לטובה כמובן ,פריימר ממש טוב ,והוא ממש עושה את העבודה שלו , מי שמחפשת מייקאפ למראה מאט ולא רוצה להשקיע על אחד יקר  , ממש ממליצה הוא נותן ממש אפקט מאט לפנים , כאילו תאכלס זה התפקיד שלו , אבל לא ציפיתי שהוא יעשה את התפקיד שלו כל כך טוב .

 קישורים:

לפריימר למראה מאט -לחצי כאן-

למסקרה - לחצי כאן -

והמוצרים האחרונים לא מספרתי אותם כי זה האחרונים וזה פשוט אותו מוצר בשלוש גוונים שונים .



הפלטות קונסילרים קרם  שלהם .

אז יש פה גם את הפלטות קונסילרים הרגילות להארות והצללות וגם להסתרת כהויות יש לי את 01 light to medium  ואת 02 medium to dark

ויש גם את הפלטת קונסילרים קאמופלאז' קונסילרים מתקנים להסתרת כהויות אדמומויות וכו...

יש מאחורי האריזה הסבר לכל גוון למה הוא משמש ככה שמי שלא יודעת זה גם נוח .

היה לי כבר את 01 אבל העדפתי להראות לכן את החדשה שקבלתי ,מהסיבה הפשוטה ששלי נראת כבר מטונפת מרוב שימוש☺

 

אז כן אני משתמשת בהן הרבה אני ממש אוהבת אותן , הן קרמיות מאד , קל לטשטש אותן הן ממש טובות .

ובהשוואה לפלטות אחרות הן זולות ויותר נגישות למי שלא רוצה להשקיע .

להארות והצללות יותר ממליצה על הפלטה מס' 02 כי ב 01 ההכי כהה מתאים יותר לחימום הפנים ,

מה שכן מי שיש לה ממש קמטוטים מתחת לעין פחות ממליצה כי בגלל שזה קרמי אז גם זה יותר כבד מתחת לעין  וצריך ממש לקבע טוב טוב עם פודרה , ואז זה מבליט ממש קמטוטים ,  אבל תאכלס כל קונסילר צריך לקבע עם פודרה .

קישורים:

לקונסילרים המתקנים -לחצי כאן- 

לקונסילרים להארות והצללות - לחצי כאן-

אז זהו להיום ממש מקווה שנהנתם  , אני מאד נהנתי לנסות את המוצרים האלה ולגלות מוצרים יחסית זולים וטובים .



שיהיה שבת שלום ומבורך , ונתראה בעז"ה בפוסט הבא ♥♥



** גילוי נאות - המוצרים התקבלו לסקירה 

תגובות

רשומות פופולריות

תעשו לייק לעמוד פייסבוק...

glam guru

guilty